Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Sobota 18. 1. 2020 meniny má Bohdana

hľadaj na refresheri

Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
News
4
Daniel Mikolášik
9. január 2020, 22:02
Čas čítania: 2:54

Markíza odvysielala bizarnú šou, v ktorej sa zosobášili dvaja neznámi ľudia. Aký bol prvý diel Svadby na prvý pohľad?

Televízia skúša sociálny experiment, v ktorom zisťuje, či môže veda rozhodnúť o láske dvoch ľudí.

Daniel Mikolášik
9. január 2020, 22:02
Čas čítania: 2:54
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
4
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

TV Markíza odvysielala pilotný diel avizovanej šou s názvom Svadba na prvý pohľad. V unikátnom a pomerne bizarnom formáte sa tím odborníkov z oblasti psychológie, biológie či vzťahoví poradcovia snažia dať dokopy slobodných ľudí vo veku 25 až 40 rokov na základe vedy, náročných testov a analýz.

 

Televízia debutový diel okomentovala slovami, že má ísť o odvážny sociálny experiment, v rámci ktorého experti na vzťahy spoja dvoch ľudí v manželský zväzok. Tí sa navzájom nepoznajú a vraj sa nikdy predtým nevideli. Vôbec prvýkrát sa stretli až pred oltárom.

 

 

Po vlastnej svadbe spoločne absolvovali aj svadobnú cestu a vyskúšali si žiť v jednej domácnosti. Po 30 dňoch spolunažívania sa jednotlivé páry rozhodli, či tomu dajú šancu a zostanú v spoločnom zväzku alebo sa ich cesty rozídu.

NAČÍTAŤ CELÝ ČLÁNOK BEZPLATNE
Podpor tvorbu kvalitného obsahu
Roky tvoríme kvalitné autorské články, ktoré nikde inde nenájdeš. Ak chceš viac takýchto článkov, predplať si REFRESHER+ a dostaneš ďalšie výhody.
CHCEM PODPORIŤ

 

Markíza odvysielala bizarnú šou, v ktorej sa zosobášili dvaja neznámi ľudia. Aký bol prvý diel svadby na slepo?

 

Šou vznikla na základe licencie podľa pôvodného formátu s názvom Married at First Sight, ktorý je vraj celosvetovo najsledovanejšou a najdiskutovanejšou vzťahovou šou. Tú distribuuje spoločnosť Red Arrow. Daný formát sa vysielal vo viac než 30 krajinách vrátane USA, Veľkej Británie, Austrálie, Dánska, či Nemecka a údajne dal dokopy už desiatky šťastných párov.

 

V úvode pilotného dielu sa účastníci hľadajúci lásku svojho života stretli so psychosexuologičkou, ktorá sa snažila nájsť medzi mužmi a ženami znaky kompatibility a podoby, aby sa tak k sebe ideálne hodili. Následne tzv. matchmakerka vytvorila test atraktivity, v ktorom účastníci hodnotili opačné pohlavie na škále od 1 do 5 ako v škole.

 

 

Vzťahový poradca sa zas snažil jednotlivým účastníkom na základe ich charakterových vlastností nájsť ideálneho partnera a genetička im opísala city a lásku ako biochemickú explóziu chemikálií v mozgu. Tá tiež všetkým účastníkom odobrala vzorky DNA, odoslala ich do laboratória vo Švajčiarsku, kde ich údajne podrobili testom biologickej kompatibility.

 

„Na základe DNA analýz vieme vytypovať tých jedincov, ktorí sú biologicky naprogramovaní na to, aby spolu dokázali biologicky fungovať,“ uviedla genetička Jaroslava Babková. Bizarným tak nezostáva samotný koncept tejto uletenej šou, ale tiež jeho prevedenie snažiace sa urobiť z neho profesionálny vedecký výskum.

 

Markíza odvysielala bizarnú šou, v ktorej sa zosobášili dvaja neznámi ľudia. Aký bol prvý diel svadby na slepo?

 

Neskôr dokonca došlo k tomu, že jednotliví účastníci ovoniavali oblečenie opačného pohlavia, v ktorom strávili tri dni a bodovali ho na škále od 0 do 10 bodov – ako im ľudský pach vonia. Po mesiacoch testov a vyhodnocovaní dát vytvorili odborníci páry s tou najlepšou zhodou.

 

Neskôr sme mali možnosť vidieť jedinečné dokrútky prvých dvoch účastníkov, okolo ktorých sa točila celá prvá epizóda šou. Po tom, čo 29-ročná veterinárka Gabika a 34-ročný IT technik Stanislav zistili, že im experti našli dokonalú polovičku, mali 14 dní na výber šiat, obleku a v prvom rade na oznámenie tejto radostnej novinky svojej rodine a priateľom.

 

Vtedy prišli ťažšie znesiteľné momenty, z ktorých bolo jasné, že účastníci a televízia do istej miery rozhovory a oznámenia svadby inscenovali, aby to vyzeralo napínavo. Prečo by si inak rodičia účastníkov nevšimli v byte televízny štáb a hrali prekvapených, keby nevedeli, ako to celé dopadne?

 

Markíza odvysielala bizarnú šou, v ktorej sa zosobášili dvaja neznámi ľudia. Aký bol prvý diel svadby na slepo?

 

Po výbere šiat prišli aj rozlúčky so slobodou. Druhý deň po tom ich už čakal deň D. Ako prvý prišiel k oltáru Stano, ktorý sa hneď po príchode zoznámil s rodinou svojej nastávajúcej. Neskôr prišla aj Gabika, po ktorej vstupe došlo ku skutočne trápnym situáciám. Počas kráčaniu k oltáru sa smiala a nakoniec si so Stanom nezvládla dať ani pusu na líca pri ich prvom osobnom zoznámení.

 

Od toho momentu sa trápna atmosféra len zvyšovala. Napokon si povedali svoje áno. Mladomanželov potom čakalo všetko to, čo pri tradičnej svadbe nemôže chýbať. Príhovory, prvý spoločný tanec, slávnostná večera, program a zábava. Popritom opäť nechýbali rôzne trápne situácie a rozhovory.

 

Napokon došlo aj k prvej svadobnej noci. Gabika však okamžite rozhodla, že spať s chlapom, ktorého len pred pár hodinami spoznala, rozhodne nebude. Stano si preto musel rozložiť gauč vedľa spoločnej postele.

 

Celý diel trval jednu hodinu a 12 minút a nabudúce by sa mali diváci dozvedieť, ako bude prebiehať ich spoločná svadobná cesta. Určite bude zaujímavé sledovať, či sa tento veľmi kontroverzný koncept uchytí a aké prekvapenia nás v rámci šou ešte čakajú.

 

Markíza odvysielala bizarnú šou, v ktorej sa zosobášili dvaja neznámi ľudia. Aký bol prvý diel svadby na slepo?

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: TV Markíza Tagy: TV Markíza, Svadba na prvý pohľad
Pridaj sa k tým, ktorí nás podporili. Predplať si R+ VIAC
Ohodnoť článok
36
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Najčítanejšie
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.