Aj keď už slogan COMME des FUCKDOWN, ktorý má na svedomí sub značka newyorského SSUR menom The Cut, na účet
Aj keď už slogan COMME des FUCKDOWN, ktorý má na svedomí sub značka newyorského SSUR menom The Cut, na účet japonského brandu COMME des GARÇONS má za sebou niekoľko rokov existencie, svoj najväčší úspech zažíva až v poslednej dobe aj v našich končinách, a to hlavne vďaka A$AP Mob. Dnes sa k nám tak dostávajú nové produkty s týmto úspešným sloganom, ktoré vznikli zo spolupráce The Cut a honkongského CLOT. Ich celý úspech je však postavený len na troch slovách, a to nemusí každému stačiť. Šiltovky, čiapky, tričká a bundy totiž po dizajnovej stránke neponúkajú vôbec, ale vôbec nič zaujímavé. Všetky veci z fotiek by sa mali dostať do predaja už onedlho.










