Dedinka z východného Slovenska sa premení na turistickú destináciu.
Maličká slovenská dedinka Fekišovce sa v priebehu posledného týždňa zmenila na líderskú dedinku v regionálnej politike, marketingový nástroj a najnovšie aj na turistickú destináciu. V obci, kde počas celého roka rozhodne nemávajú problémy s nadmernou dopravou, sa v piatok a cez víkend začali tvoriť kolóny, pretože do nej prúdili desiatky zvedavcov.
Väčšinou sa zrejme chceli odfotiť so značkou s nápisom Fekišovce, a tak sa v rádiu Expres v rámci dopravného servisu objavila správa o tom, že sa pred obcou tvoria menšie kolóny a šoféri sa zdržia približne 15 minút, informoval Korzár.
Vjazd do obce už podľa Google Maps nevyzerá ako najfrekventovanejšia odbočka na Slovensku, takže ak sa tam chcelo odfotiť viacero ľudí, doprava mohla byť na niekoľko minút pravidelne ochromená. A mať fotku z Fekišoviec sa momentálne oplatí.
Nové informácie sme sa cez víkend dozvedeli aj zo strany Slovak Lines. Krátko po prepuknutí mediálneho ošiaľu sa dopravca pripomenul vydarenou reklamou, v ktorej oznamuje vytvorenie novej turistickej linky do Fekišoviec.
Televízia JOJ preto zobrala Slovak Lines za slovo a hovorkyne sa spýtala, či dopravca myslel svoj nápad vážne, alebo si len uťahoval. Hovorkyňa Eva Vozárová vyhlásila, že v rámci dopravcu je všetko pripravené, takže ak sa nazbiera dostatočný počet záujemcov, zájazd do Fekišoviec bude oznámený v momente, keď bude známy dátum budúceho zastupiteľstva.
Medzitým sa už v Korzári objavil aj rozhovor priamo s autorom videa zo zastupiteľstva, ktoré natáčal na objednávku od obyvateľa obce. Ak sa chceš dozvedieť, prečo podľa neho boli poslanci ničím a hlavnou postavou bola starostka, určite klikaj na tento odkaz.
Zábava na účet slovenskej dedinky pokračovala aj na Facebooku, kde sa začali ľudia hromadne pridávať na fiktívne udalosti ako koncert U2 vo Fekišovciach či najnovšia edícia festivalu elektronickej hudby Tomorrowlandu priamo v maličkej obci na východnom Slovensku. Kreativita našich obyvateľov nemá hraníc.