Ľudia nazvali iPhone 4 revolučným, hoci vyšiel už v roku 2010.
Len pred pár dňami juhokórejský výrobca Samsung vo svojej najnovšej reklame neútočil len na svojho rivala z Apple a jeho iPhone, ale zameral sa v nej aj na používateľov tejto konkurenčnej značky, do ktorých jemne zabŕdol. Fanúšikovia odhryznutého jabĺčka sa tak mohli cítiť po jej pozretí mierne dotknutí, no zachovať si dobrú povesť im nepomohli ani ich kolegovia.
Jimmy Kimmel, známy vďaka svojej talkshow, sa rozhodol už klasicky po vypustení novej generácie do predaja poslať svoj tím do ulíc, aby otestovali fanúšikov Apple. Tentoraz mali zhodnotiť najnovší iPhone X, ktorý recenzenti z celého sveta vynášajú do nebies a predáva sa ako teplé rožky, no háčik bol v tom, že do rúk dostali úplne iný model. Tím okolo Jimmyho Kimmela dokonca zašiel až 7 rokov dozadu, kedy svetu smartfónov vládol iPhone 4 a hoci je medzi oboma modelmi značný rozdiel, americkí konzuméri sa na túto návnadu nechali chytiť. A to hlavne vtedy, keď mali tento "najnovší" iPhone opísať len jedným slovom.