Aktualizácie Android zariadení prichádzajú vo vlnách a tá najnovšia nefunguje pri modeloch Galaxy A3, A5 a J7 ideálne.
V posledných dňoch sa na viacerých technologických portáloch a forách objavili informácie o podozrivom chovaní smarfónu Samsung Galaxy A3 po aktualizovaní Androidu na verziu Nougat. Platforma je známa tým, že dostupnosť jej najnovšieho sofrvéru prichádza na zariadenia postupne a mnoho starších modelov sa ho vlastne ani nikdy nedočká. Väčšina majiteľov postihnutých smartfónov by však v súčasnosti bola asi radšej, keby boli v tej druhej skupine. Najväčšie problémy sa objavujú pri nabíjaní, keďže ukazovateľ stavu batérie sa zastavuje na maxime 87 percent, čo pochopiteľne užívateľov znepokojuje.
Nepomohli ani rady ako premazanie vyrovnávacej pamäte či tradičné resetovanie zariadenia do továrenských nastavení. Rovnako je zbytočná aj výmena adaptéra nabíjania či využívanie safe mode. Samsung medzitým stihol vydať aktualizáciu firmvéru, no tá žiadnu nápravu nepriniesla a medzitým začali hlásiť problémy aj majitelia modelov Galaxy J7 alebo Galaxy A5. Nuž, bude zaujímavé sledovať, ako sa výrobca k zákazníkom zachová a koľko bude trvať, kým chyby opraví. Zároveň si asi bude musieť dávať pozor aj na žaloby od nemenovaných slovenských iniciatív v parlamente, ktoré síce symboliku čísel neovládajú, no skutočnosť, že ich smartfóny nie je možné nabiť na 88 percent, ich rozrušiť môže.