Štýlovejší a športovejší variant klasickej X1-ky príde v roku 2018.
Žiaľ, úplne nový rad 5 v Paríži neuvidíme, čím sa tamojší autosalón výraznou mierou ochudobnil o azda najväčšiu novinku. Tú teda spoznáme neskôr, pravdepodobne už o niekoľko týždňov, no svetovú premiéru bude mať tak až budúci rok v Ženeve, kde sa ostatne chystajú naozaj veľké veci. Miesto toho BMW ale predstavilo niečo, o čom sa síce špekulovalo, no azda len málokto by to bol očakával. Reč je úplne novom prírastku do portfólia, ktoré zhmotňuje model X2, teda najmenšie "SUV-kupé" z radu X. To tak onedlho, keďže momentálne ide len o koncept, doplní X-kovú ponuku o ďalší diel skladačky. Ako tak názov napovedá, ide o štýlovejší a športovejší variant klasickej X1-ky, je však ale zrejmé, že opticky, najmä pri pohľade na zadnú časť, sa tak od nej nelíši, ako napríklad X4-ka od X3-ky, respektíve X6-ka od X5-ky. To je na druhú stranu pochopiteľné, nakoľko treba dbať na priestor pre zadných pasažierov, a tým by sa v danom segmente malých, respektíve kompaktných SUV asi veľa neušlo, ak by strechu rovnako "skosili".
Nakoľko ide zatiaľ o koncepčný automobil, dizajnéri sa mohli vyhrať, no a výsledok ukazuje, že sa skutočne vyhrali. Štúdia X2-ky vyzerá mimoriadne akčne a hrozivo. V sériovej podobe, ktorá príde na trh v roku 2018, síce určite stratí niektoré dizajnové riešenia (agresívnu masku, 21" disky kolies či minimalistické spätné zrkadlá), tvar karosérie ako takej si ale určite zachová. Toto SUV-čko bude postavené na modulárnej platforme UKL, štandardom bude predný pohon, za príplatok ale nebude chýbať xDrive. Motorové priestory budú vypĺňať trojvalcové a štvorvalcové agregáty, pričom vrcholom v ponuke má byť 2-litrový štvorvalec z dieľne M Performance, ktorý zaručí až okolo 300 koní. Na to, ako bude teda sériové BMW X2 pod kódovým označením F49 vyzerať "vo finále" si musíme ešte chvíľu počkať, je ale zrejmé, že bude patriť medzi tie dizajnovo najatraktívnejšie modely v danej triede.