Kreativite sa medze nekladú.
Ak chce spoločnosť preraziť na trhu s novým produktom, musí do neho investovať poriadne veľa času a peňazí, pretože ľudia väčšinou neprijímajú zmeny s veľkou radosťou. Niektoré spoločnosti si však povedali, že zákazníkov možno nedokážu v drsnej konkurencii zaujať rečami o neskutočnej kvalite a výrobnom procese, a tak si sadli za stôl s dizajnérmi a vymysleli skvelé obaly charakterizujúce jednotlivé výrobky. Nepotešilo by ťa napríklad, keby si mal v obchode chuť na nejakú sladkosť a objavil by si cupcake zabalený do roztomilej rúry? Za nasledujúce dizajny obalov by si preto väčšina návrhárom zaslúžila veľkú pochvalu a možno by bolo celkom zaujímavé pozrieť sa aj na to, ako sa zvýšili alebo možno aj znížili predaje po tom, čo spoločnosť uviedla nový dizajn obalov na trh.