Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Aktivuj si predplatné na pol roka zadarmo s ČSOB
16. júna 2016 o 10:39
Čas čítania 0:00
johnnybravo

Aj na Slovensku môže reklama vyzerať pôsobivo. Ako inšpirovať ľudí na ochranu lesov so slovíčkom NIČ?

Diskutovať
2
Uložiť Uložené

Čo tak nechať to na prírodu?

Pôsobivé reklamy nemusia vznikať iba v zahraničí. Možno by si čakal, že skvelý reklamný spot si zaplatí bohatá súkromná spoločnosť, ale v tomto prípade to je práve naopak. Za nasledujúcim výtvorom stojí Lesoochranárske zoskupenie VLK, pre ktoré agentúra MARK BBDO vytvorila spot hrajúci sa so slovom NIČ. Myšlienka spotu pritom spočíva v tom, že niekedy je lepšie jednoducho lesom nerobiť nič a nechať ich na pokoji, ak ich chceme ochrániť pred nástrahami modernej spoločnosti. Zábery pochádzajú z rezervácie Vlčia v pohorí Čergov a ak ti na prírode a lesoch skutočne záleží, potom stačí veľmi málo na to, aby si im pomohol aj prostredníctvom príspevku spomínanému združeniu. A keby aj nie, aspoň sa nechaj inšpirovať vydarenou reklamou.

Domov
Zdieľať
Diskusia