Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
16. júna 2016 o 10:39
Čas čítania 0:00
johnnybravo

Aj na Slovensku môže reklama vyzerať pôsobivo. Ako inšpirovať ľudí na ochranu lesov so slovíčkom NIČ?

ZAUJÍMAVOSTI PRÍRODA
Uložiť Uložené

Čo tak nechať to na prírodu?

Pôsobivé reklamy nemusia vznikať iba v zahraničí. Možno by si čakal, že skvelý reklamný spot si zaplatí bohatá súkromná spoločnosť, ale v tomto prípade to je práve naopak. Za nasledujúcim výtvorom stojí Lesoochranárske zoskupenie VLK, pre ktoré agentúra MARK BBDO vytvorila spot hrajúci sa so slovom NIČ. Myšlienka spotu pritom spočíva v tom, že niekedy je lepšie jednoducho lesom nerobiť nič a nechať ich na pokoji, ak ich chceme ochrániť pred nástrahami modernej spoločnosti. Zábery pochádzajú z rezervácie Vlčia v pohorí Čergov a ak ti na prírode a lesoch skutočne záleží, potom stačí veľmi málo na to, aby si im pomohol aj prostredníctvom príspevku spomínanému združeniu. A keby aj nie, aspoň sa nechaj inšpirovať vydarenou reklamou.

Domov
Zdieľať
Diskusia