Čo tak nechať to na prírodu?
Pôsobivé reklamy nemusia vznikať iba v zahraničí. Možno by si čakal, že skvelý reklamný spot si zaplatí bohatá súkromná spoločnosť, ale v tomto prípade to je práve naopak. Za nasledujúcim výtvorom stojí Lesoochranárske zoskupenie VLK, pre ktoré agentúra MARK BBDO vytvorila spot hrajúci sa so slovom NIČ. Myšlienka spotu pritom spočíva v tom, že niekedy je lepšie jednoducho lesom nerobiť nič a nechať ich na pokoji, ak ich chceme ochrániť pred nástrahami modernej spoločnosti. Zábery pochádzajú z rezervácie Vlčia v pohorí Čergov a ak ti na prírode a lesoch skutočne záleží, potom stačí veľmi málo na to, aby si im pomohol aj prostredníctvom príspevku spomínanému združeniu. A keby aj nie, aspoň sa nechaj inšpirovať vydarenou reklamou.