The Frankie Shop
Medzi naše najobľúbenejšie obchody s minimalistickou módou patrí The Frankie Shop, ktorý všetky balíky pre európsky trh odosiela z Paríža a nie zo Spojených štátov amerických, odkiaľ pochádza.
Spoločnosť založila Gaëlle Drevet – rodená Francúzka, ktorá našla domov v New Yorku – s cieľom slúžiť ženám, ktoré veria, že cítiť sa dobre znamená vyzerať dobre. Hneď po otvorení prvého obchodu v štvrti Lower East Side v roku 2014 sa The Frankie Shop stal synonymom pre elegantné nadrozmerné oblečenie s charakteristickým štýlom a individuálnou ženskou estetikou, ktorú neskôr doplnila mužská línia.
The Frankie Shop od začiatku presadzuje autentický a dôverný vzťah k móde.
Produkty The Frankie Shop sú moderné a nadčasové, kozmopolitné a univerzálne, hotové a nedokončené, parížske a newyorské, mužské a ženské – zakladateľka Gaëlle Drevet spoločne so svojím tímom robí všetko a pre každého. Preskúmaj ponuku v online obchode a získaj nové obzory v rámci minimalistického štýlu, ktorý skvelo doplní tvoj šatník, nech robíš čokoľvek.
Cole Buxton
Rovnako ako About:blank, aj značka Cole Buxton vznikla v čase pandémie a vychádza z podobnej estetiky. Založili ju priatelia Cole Buxton a Jonny Wilson a ide o vychádzajúcu hviezdu novej generácie streetwearu – majstra základných kusov oblečenia v šatníku každého muža.
Sortiment mikín, tričiek s krátkymi aj dlhými rukávmi, teplákov a šortiek je minimálny, jednotlivé kolekcie sú úzke a vyrábajú sa v obmedzenom množstve. Produkty Cole Buxton sú niečo, do čoho investuješ a čo si ponecháš vo svojom šatníku dlhý čas.
Keby ste dali do mixéra produkty od značiek Our Legacy, Rick Owens, Stone Island a Bottega Veneta, dostali by ste Cole Buxton.
Buxton s Wilsonom našli pri tvorbe návrhov inšpiráciu vo vlastnom štýle obliekania, ktorý opisujú ako „elevated wardrobe essentials“, keď kombinujú jednoduché športové siluety s topánkami Bottega Veneta aj teniskami Nike Air Force 1.
Plány značky Cole Buxton sú veľké, čo potvrdzujú slová spoluzakladateľov pre magazín Vogue Business, keď povedali, že plánujú ročný predaj vo výške 100 miliónov libier. Ak bude britská spoločnosť pod novým vedením pracovať minimálne rovnako dobre ako doteraz, nepochybujeme o dlhoročnom úspechu ani dosiahnutí všetkých stanovených cieľov.