Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Čítaš poslednú stranu článku:
Mary Kate a Ashley Olsen: za jednu epizódu seriálu Plný dom zarobili 80 000 dolárov, tričko ich značky The Row stojí 380 dolárov

 

Butik s vintage nábytkom aj bazénom

Architektúra obchodov The Row je známa svojou nenápadnou eleganciou a minimalistickým dizajnom. Okrem interiéru si však veľmi potrpia aj na exteriér a spolupracujú s významnými menami z oblasti architektúry. V predajni ponúkajú aj vintage nábytok či lokálne umenie. „Je to kurátorstvo všetkého, čo milujeme, čím sa inšpirujeme. Keď sme začínali so značkou The Row, predávali sme oblečenie v parížskych apartmánoch, kde sme s ním aj spali,“ cituje Ashley Olsen Visual Therapy.

Odporúčané
Linda a Timotej si v Bratislave otvorili vintage shop 2nd Judgement: Za drobné sme našli kúsky od Cartiera aj Diora Linda a Timotej si v Bratislave otvorili vintage shop 2nd Judgement: Za drobné sme našli kúsky od Cartiera aj Diora 15. novembra 2024 o 12:30

V butiku v Kalifornii môžu hostia odpočívať pri bazéne a načerpať energiu Los Angeles v štýle mid-century moderny. O tom, že ide naozaj o dizajnový skvost, svedčí aj ocenenie American Architecture Award. V inom butiku zase môžeš obdivovať kabelky, ktoré sú namiesto políc vystavené na dizajnových schodoch od Le Corbusiera.

The Row, móda, interiérový dizajn, dizajnThe Row, móda, interiérový dizajn, dizajnThe Row, móda, interiérový dizajn, dizajnThe Row, móda, interiérový dizajn, dizajn
Zobraziť galériu
(13)

Dvojičky na sociálnych sieťach nenájdeš

Takmer nikdy neposkytujú rozhovory, nikdy nehovoria o svojom súkromnom živote a jediným sociálnym médiom dizajnérok je oficiálny účet The Row. „Neponárame sa do tohto sveta sociálnych médií, nemáme Instagram ani Facebook. V tomto smere sme chceli zostať chránené,“ cituje dvojičky Grazia.

Dizajnérky neplánovali so svojím menom spájať ani svoju módnu značku. Chceli, aby ľudia nosili kvalitné oblečenie, ktoré hovorí samo za seba. Názov The Row vznikol podľa ulice v Londýne, ktorá sa volá Saville Row. Nachádza sa na nej veľa krajčírskych salónov. „Nechceli sme spájať značku s menom. Nechceli sme dať ľuďom vedieť, že sme to my,“ približuje filozofiu značky Instyle.

Gigi Hadid, ktorá na prehliadkach značky neraz predvádzala, potvrdila, že rovnaké súkromie vládne aj v zákulisí prehliadky. Nie je tam veľa fotografov a atmosféra je veľmi pokojná a tichá. „Všetko vychádza z nich. Chcú zo seba vydať umenie bez toho, aby sa cítili príliš odhalené a príliš zraniteľne. Aby ich meno nebolo z nejakého dôvodu zneužité,“ prezradila. Zdá sa, že to funguje.

The Row, OlsenThe Row, OlsenThe Row, OlsenThe Row, Olsen
Zobraziť galériu
(6)
Čítaj na predchádzajúcej strane
Dočítal si celý článok
Strana 3 z 3
Domov
Zdieľať
Diskusia