Butik s vintage nábytkom aj bazénom
Architektúra obchodov The Row je známa svojou nenápadnou eleganciou a minimalistickým dizajnom. Okrem interiéru si však veľmi potrpia aj na exteriér a spolupracujú s významnými menami z oblasti architektúry. V predajni ponúkajú aj vintage nábytok či lokálne umenie. „Je to kurátorstvo všetkého, čo milujeme, čím sa inšpirujeme. Keď sme začínali so značkou The Row, predávali sme oblečenie v parížskych apartmánoch, kde sme s ním aj spali,“ cituje Ashley Olsen Visual Therapy.
V butiku v Kalifornii môžu hostia odpočívať pri bazéne a načerpať energiu Los Angeles v štýle mid-century moderny. O tom, že ide naozaj o dizajnový skvost, svedčí aj ocenenie American Architecture Award. V inom butiku zase môžeš obdivovať kabelky, ktoré sú namiesto políc vystavené na dizajnových schodoch od Le Corbusiera.
Dvojičky na sociálnych sieťach nenájdeš
Takmer nikdy neposkytujú rozhovory, nikdy nehovoria o svojom súkromnom živote a jediným sociálnym médiom dizajnérok je oficiálny účet The Row. „Neponárame sa do tohto sveta sociálnych médií, nemáme Instagram ani Facebook. V tomto smere sme chceli zostať chránené,“ cituje dvojičky Grazia.
Dizajnérky neplánovali so svojím menom spájať ani svoju módnu značku. Chceli, aby ľudia nosili kvalitné oblečenie, ktoré hovorí samo za seba. Názov The Row vznikol podľa ulice v Londýne, ktorá sa volá Saville Row. Nachádza sa na nej veľa krajčírskych salónov. „Nechceli sme spájať značku s menom. Nechceli sme dať ľuďom vedieť, že sme to my,“ približuje filozofiu značky Instyle.
Gigi Hadid, ktorá na prehliadkach značky neraz predvádzala, potvrdila, že rovnaké súkromie vládne aj v zákulisí prehliadky. Nie je tam veľa fotografov a atmosféra je veľmi pokojná a tichá. „Všetko vychádza z nich. Chcú zo seba vydať umenie bez toho, aby sa cítili príliš odhalené a príliš zraniteľne. Aby ich meno nebolo z nejakého dôvodu zneužité,“ prezradila. Zdá sa, že to funguje.