Charakteristickým prvkom novinky je rozmerný spojler a špecifický lak Plasma Orange.
V roku 1978 spustila automobilka Toyota sériovú výrobu prvej generácie slávnej Supry. Vtedy mal športový model označenie Celica XX/Celica Supra, názvy oddelili až po predstavení 3. generácie – od roku 1986 tak ide o dva separátne vozidlá. Tento rok je to 45 rokov od vzniku jedného z najslávnejších japonských športových modelov.
Pri tejto príležitosti si Toyota pripravila špeciálnu verziu, ktorej podstatou sú najmä vizuálne vylepšenia. Exteriér zdobí špecifický oranžový lak Plasma Orange, ktorému sekunduje polep po bokoch karosérie s nápisom Supra. Auto stojí 19" diskoch, ktoré sú v matnom čiernom vyhotovení, a čierne sú aj strmene bŕzd s logom GR. Poznávacím znakom je svojský zadný spojler, ktorý svojím tvarom kopíruje línie veka batožinového priestoru.
Oficiálnymi fotografiami interiéru zatiaľ nedisponujeme, automobilka však pre špecialitku spomína nové čalúnenie s kontrastným oranžovým prešívaním, čím je docielená identická farebná kombinácia ako v exteriéri. Drobné vylepšenia mali nadobudnúť digitálne budíky, no a chýbať nemá ani karbónová plaketa, ktorá informuje o oslavnej edícii – Supra 45th Anniversary Edition vznikne v počte len 900 kusov.
Srdcom limitovanej edície je výlučne 3-litrový radový šesťvalec, ktorý disponuje výkonom 250 kW/340 koní. Na výber bude ako s 8-stupňovou automatickou prevodovkou, tak aj so 6-stupňovým manuálom so skrátenými prevodovými pomermi. Motorový priestor dostal dodatočné vystuženie, pričom vzhľadom na to, že špeciálna edícia vychádza z odľahčenej verzie Lightweight, tak vozidlo je ľahšie o skoro 40 kilogramov oproti bežnej Supre.