Už aj Corsa má masku Opel Vizor.
Corsa sa vo svojej 6. generácii predstavila už v roku 2019, nadišiel tak ten správny čas na osvieženie dizajnu a techniky v rámci faceliftu. Jeho hlavným poslaním je zjednotiť dizajnový jazyk s najnovšími modelmi značky, Opel sa preto sústredil najmä na predné partie. Automobilka podľa vzoru novej Astry siahla po tzv. Opel Vizor riešení, teda masívnej čiernej lesklej ploche, ktorá opticky nadväzuje na zatmavené svetlá.
Tie môžu mať za príplatok Matrix-LED technológiu, teda systém Intelli-Lux, ktorý patrí medzi špičku v triede. Svetlomety tak pracujú až so 14 svetelnými modulmi, ktoré majú za úlohu docieliť jasný svetelný lúč s veľkým dosvitom a čo najmenšie oslnenie ostatných cestných účastníkov. Úplne nový tvar má predný aj zadný nárazník, pribudli nové štýly diskov či odtiene karosérie vrátane sivého odtieňa Grafik Grey. Zákazník si môže vybrať kontrastnú čiernu strechu či čierne nápisy a logá.
Jemné estetické zmeny sú aj na volante. Úplne nový je malý volič automatickej prevodovky, vylepšené je aj multimediálne prostredie. Digitálne budíky majú novú grafiku, zatiaľ čo centrom palubnej dosky môže byť až 10" dotykový displej. Ten zobrazuje kvalitnejší obraz zo zadnej kamery, ponúka vyššie rozlíšenie a funkcie Apple CarPlay a Android Auto bez nutnosti prepojenia káblom. Interiér získal nové čalúnenie a materiály, ktoré majú byť na vyššej úrovni.
Corsa je vôbec prvý model značky, ktorý bude mať mildhybridnú techniku. 1,2-litrový benzínový trojvalec je totiž spárovaný so 48 V hybridným systémom a novou 6-stupňovou automatickou prevodovkou. K dispozícii sú dve výkonnostné verzie – 74 kW/100 koní alebo 100 kW/136 koní. Zmení sa aj Corsa Electric – jej slabšia verzia (100 kW/136 koní) má dojazd už na úrovni 357 kilometrov, zatiaľ čo pri silnejšej verzii (115 kW/156 koní) 406 kilometrov. Dôvodom je väčšia batéria – pôvodný 50 kWh akumulátor totiž nahradil nový s kapacitou 54 kWh.