Čo hovoríš na túto spoluprácu?
Do rodiny energetických nápojov SEMTEX, ktoré patria pod značku Kofola, pribudla novinka EXTREM energy drink s guaranou a matchou. Na vývoji drinku sa priamo podieľal Separ a jeho zastupujúca agentúra Evency. Tento drink si už mohol postrehnúť na Separových socials, najprv ho exkluzívne predstavil svojim fanúšikom. Na ochutnávku si však musíš ešte chvíľu počkať, do vybraných obchodov na Slovensku a v Česku sa dostane až v apríli. Bude dostupný v 250 ml a 500 ml verzii.
Novinka od SEMTEX chutí ako klasický perlivý energy drink, no namiesto taurínu obsahuje prírodný extrakt z guarany s vysokým obsahom kofeínu a čaj matcha. Podľa výrobcov má kombinácia týchto dvoch látok zaručiť dlhší prísun energie a zároveň priniesť intenzívny chuťový zážitok. „Trh s energetickými nápojmi stále rastie a s ním aj záujem zákazníkov skúšať nové kombinácie. Naším cieľom bolo ponúknuť spotrebiteľom funkčný energetický nápoj postavený na neobvyklom zložení a s prírodnými surovinami,“ vysvetľuje Dominika Baranyiová, brand manažérka značky SEMTEX. Iná príchuť a prírodné látky v EXTREM energy drinku majú preto potenciál osloviť zákazníkov, ktorí „energeťáky“ bežne nevyhľadávajú.
„Keď som uvažoval nad stratégiou a novým biznismodelom pre SEMTEX, tak som vedel, že musíme ísť cestou nových spoločných produktov v spolupráci s influencermi. Preto som oslovil práve Separa a jeho tím, keďže k nemu sa energy drink hodí. V rámci SEMTEX Republic, samozrejme, plánujeme do budúcna aj iné zaujímavé spolupráce a prepojenia – nielen v kategórii energy drinkov,“ spresnil nový riaditeľ SEMTEX Republic Mário Biháry. SEMTEX Republic patrí pod značku Kofola ČeskoSlovensko.
Separ sa podieľal nielen na vývoji receptúry, ale aj návrhu plechovky. Slovenský raper má silnú základňu fanúšikov, len na Instagrame ho sleduje viac ako 415-tisíc používateľov. „So SEMTEXom sa dlhodobo sústreďujeme na subkultúry a záujmy mladej generácie, ktoré prepájame s jednotlivými nápojmi z portfólia značky. Spolupráca so Separom na vývoji nápoja a jeho uvedení na trh bola logickým krokom. A vzhľadom na to, že bežne všetko, čo Separ uvedie na trh, zmizne rýchlosťou blesku, sme zvedaví, ako jeho publiku zachutí náš EXTREM energy drink,“ dopĺňa Baranyiová.
Separ spolupracuje s agentúrou Evency, ktorá zastupuje slovenských influencerov. Spoločne uviedli na trh už rad produktov Extrem, v rámci ktorého zožali úspech proteínové tyčinky, chipsy alebo špeciálny rum pod značkou Monsignor. „V poslednom čase som sa v realizovaní projektov v potravinovom segmente dosť našiel. Baví ma vymýšľať chute, kombinácie a grafické stvárnenia obalov a koncept celej realizácie. S mojím tímom sme naštartovali hromadu úspešných projektov a vlastný energy drink bol náš dlhodobý cieľ. S členmi tímu SEMTEX sme mali zaujímavé konverzácie už počas festivalu Hip Hop Žije, kde boli partnerom. Slovo dalo slovo a dnes sa naše cesty spojili vo veľmi zaujímavej spolupráci, ktorá má podľa všetkého našliapnuté na ďalší úspešný projekt,“ komentuje spoluprácu Separ. Na festivale Hip Hop Žije si si mohol vychutnávať drinky v SEMTEX vagóne.
Zábery z tlačovej konferencie o uvedení drinku si môžeš pozrieť v galérii nižšie.