Ako základ na úpravu poslúžil dvanásťvalcový kabriolet Continental GTC.
Nemecké Mansory patrí nielen medzi celosvetovo najznámejších, ale rozhodne aj najkontroverznejších úpravcov vozidiel. Dôkazom toho je aj najnovší výtvor, ktorému ako základný stavebný materiál poslúžilo luxusné Bentley. Konkrétne ide o Continental GTC, teda majestátny kabriolet s kráľovským dvanásťvalcom pod kapotou. Hoci britský výrobca odjakživa kladie pri vývoji svojich vozidiel dôraz na eleganciu, v tomto prípade išla po zásahu tunera rozhodne bokom.
Unikátna jednokusová záležitosť nesie označenie Mansory Vitesse, ide tak o kompletnú prestavbu, ktorá zahŕňa rozsiahle zmeny nielen z vizuálnej, ale z materiálovej a technickej stránky. Poznávacím znakom špecialitky je dvojfarebné lakovanie, ktoré je však netypicky nanesené vo vertikálnom, nie horizontálnom smere – zatiaľ čo ľavá polovica vozidla je v krikľavo žltom odtieni, tá pravá je, naopak, čierna. Korešponduje s tým aj čalúnenie interiéru, vďaka čomu je výsledok skutočne nevšedný.
Exteriér doplnili o kompletný bodykit – nový je predný aj zadný nárazník či bočné prahy, predná maska, kapota či zadný difúzor. V spodnej časti karosérie pribudli aerodynamické lišty, celok stojí na čiernych 22" diskoch BY5 a nové sú aj kryty spätných zrkadiel, čierne logá či zadný spojler. Jednotlivé línie karosérie napokon umocňujú kontrastné línie na oboch stranách. Interiér je kompletne prečalúnený a doplnený o špecifické karbónové dekóry.
Pod kapotou verzie GTC sa nachádza dvakrát preplňovaný 6-litrový dvanásťvalec, ktorý disponuje štandardne výkonom 467 kW/635 koní 900 Nm. Po úpravách Mansory však motor W12 ponúka výkon až 750 koní a krútiaci moment 1 020 Nm. Tuner uvádza, že akceleráciu z 0 na 100 km/h zvládne za 3,3 sekundy a uháňať dokáže rýchlosťou až 332 km/h. Poháňané sú všetky štyri kolesá, na ktoré posiela silu 8-stupňová automatická prevodovka. Cenu nepoznáme, firma ju totiž poskytne len vážnemu záujemcovi o kúpu.