Severná slučka na Nürburgringu pozná ďalšieho rekordéra.
Porsche je tou automobilkou, ktorá si nemusí nič dokazovať lámaním rekordov na slávnom nemeckom okruhu. So železnou pravidelnosťou sa tam objavuje a odchádza s jedným rekordom za druhým.
Najnovšie sa dozvedáme, že výnimkou nie je už ani elektrický Taycan, ktorý napriek úvodnej kritike možno označiť za mimoriadne úspešný produkt. V predajoch prekonal Panameru aj klasický model 911. Teraz má na krku aj rekord na Nürburgringu, kde sa s časom 7:33,3 stal najrýchlejším produkčným elektromobilom.
Postarala sa o to najsilnejšia verzia Taycan Turbo S, ktorej dva elektromotory disponujú výkonom až 460 kW/625 koní. Krátkodobo v rámci funkcie Boost je to dokonca až 560 kW/761 koní. Vďaka tomu dokáže elektrické Porsche vystreliť na rýchlosť 100 km/h len za približne 2,5 sekundy.
Pod rekordnú jazdu sa podpísal testovací jazdec Lars Kern, ktorý mal v rukách sériový Taycan osadený ochrannou klietkou a novým balíkom Performance Kit. Ten zahŕňa 21-palcové disky RS-Spyder, ktoré sú obuté do okruhových pneumatík Pirelli P Zero Corsa, no stále sú určené aj na bežné cesty. Práve tie sa nemalou mierou podpísali pod taký výborný čas na takmer 21-kilometrovom okruhu.