Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Nedeľa 3. 7. 2022 meniny má Miloslav

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Tech - Autá

900 koní, maximálka 330 km/h a stovka za 2,8 sekundy. To je brutálny Brabus za takmer 330-tisíc eur

Okrem tradičných optických zmien došlo dokonca aj k prevŕtaniu motora.

Martin Mičuda
17. marec 2022, 12:00 Čas čítania: 1:17
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
900 koní, maximálka 330 km/h a stovka za 2,8 sekundy. To je brutálny Brabus za takmer 330-tisíc eur
Zdroj: Brabus
Tech - Autá
0
Martin Mičuda
17. marec 2022, 12:00
Čas čítania: 1:17

900 koní, maximálka 330 km/h a stovka za 2,8 sekundy. To je brutálny Brabus za takmer 330-tisíc eur

Okrem tradičných optických zmien došlo dokonca aj k prevŕtaniu motora.

Martin Mičuda
17. marec 2022, 12:00
Čas čítania: 1:17
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
900 koní, maximálka 330 km/h a stovka za 2,8 sekundy. To je brutálny Brabus za takmer 330-tisíc eur
Zdroj: Brabus
Odoberať newsletter REFRESHERu
10 najlepších člankov Refresheru, raz za týždeň. Ak ťa emaily prestanú baviť, tak ich kedykoľvek zrušíš. Zadaním emailu súhlasíš s podmienkami portálu.

Hoci automobilka Mercedes-Benz už finišuje na vývoji úplne novej generácie triedy E, ešte pár rokov potrvá, kým na trh príde aj vo vrcholnom variante AMG.

 

Aktuálne E 63 S 4Matic+ tak ešte s nami nejaký rôčik zostane, ostatne, stále ide o jedno z najbrutálnejších sériových áut, aké je možné aj na našom trhu kúpiť. To však stále nie je všetko, lebo potom do hry vstupuje tuningový virtuóz Brabus.

Renomovaný nemecký úpravca si triedu E vzal patrične do parády a výsledkom je extrémny výtvor pod prostým názvom Brabus 900.

 

Po estetickej stránke pribudli tradičné karbónové nadstavce a doplnky, ktoré dotvárajú povestný agresívny dojem. Predný nárazník tak dostal dodatočný splitter, naopak, ten zadný rozmerný difúzor a štyri nové koncovky výfukovej sústavy.

 

Celok je vďaka upravenému vzduchovému podvozku znížený o ďalších 20 milimetrov, stojí pritom na 21" diskoch Monoblock Z. O obutie sa starajú pneumatiky s rozmermi 265/30 vpredu a 305/25 vzadu.

 

Zdroj: Brabus

 

Najväčšia mágia sa odohrala pod kapotou. Model E 63 S poháňa 4-litrové V8 biturbo so štandardným výkonom 450 kW/612 koní a 850 Nm. Brabus však nenechal kameň na kameni a ako je pre verzie 900 s dodatkom Rocket zvykom, došlo dokonca aj k navýšeniu objemu osemvalca.

 

Okrem nových turbodúchadiel, výfukového potrubia, riadiacej jednotky teda došlo k zväčšeniu piestov, nové sú ojnice aj kľukový hriadeľ. Po novom až 4,5-litrový agregát disponuje úctyhodným výkonom 662 kW/900 koní a krútiacim momentom až 1 250 Nm.

Brabus však informuje, že z bezpečnostného hľadiska je krútiaci moment obmedzený na 1 050 Nm, čím chráni jednotlivé komponenty. Maximálna rýchlosť pekelného biznisového sedanu sa tak navýšila až na úroveň 330 km/h, ešte viac však zaujmú parametre zrýchlenia – z 0 na 100 km/h dokáže tento Brabus vystreliť len za 2,8 sekundy (!), na 200 km/h za 9,7 sekundy a rýchlosť 300 km/h sa na tachometri objaví za necelých 24 sekúnd.

 

Teraz sa však podrž, pretože Brabus si svoj extrémny výtvor len tak lacno nedá. Verziu 900 si totiž cení až na necelých 328-tisíc eur!

 

Zobraziť galériu 8
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: brabus.comFoto: BrarbusNáhľadový obrázok: Brabus
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy tech
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Zatvoriť