Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
17. februára 2022 o 20:31
Čas čítania 0:47
Martin Adam Pavlík

Michael Masi končí ako riaditeľ pretekov formuly 1 po kontroverznom finále Veľkej ceny v Abú Zabí

Michael Masi končí ako riaditeľ pretekov formuly 1 po kontroverznom finále Veľkej ceny v Abú Zabí
Zdroj: Formula 1
ŠPORT FORMULA 1 ŠPORT
Uložiť Uložené
Články o športe ti prináša Fortuna. Zaregistruj sa a vyber si svoj bonus!chcem bonus

Nahradia ho Eduardo Freitas a Niels Wittich. Dvojica sa na jeho poste bude striedať.

Michael Masi končí v pozícii riaditeľa pretekov formuly 1 po kontroverznom finále Veľkej ceny F1 v Abú Zabí, informuje portál F1 Online. Nahradia ho Eduardo Freitas a Niels Wittich. Dvojica sa na jeho poste bude striedať. Medzinárodná automobilová federácia (FIA) informovala o tejto aj viacerých ďalších zmenách vo videu, ktoré zverejnila na Youtube, a zároveň predstavila nové Ferrari F1-75.

V decembri sme ťa informovali o tom, že predstavitelia tímu Mercedes podali oficiálny protest proti výsledkom Veľkej ceny Abú Zabí, ktorá sa skončila kontroverznou výhrou Maxa Verstappena. Komisári však oba protesty zamietli. Rozhodli, že Verstappen neporušil článok 48.8 Športových pravidiel FIA, ktorý zakazuje pilotom predbiehať za bezpečnostným vozidlom. Lewis Hamilton však označil priebeh pretekov za zmanipulovaný.


Pri rozhodovaní bol prítomný  aj Michael Masi, ktorý poznamenal, že úlohou článku 48.12 je de facto umožniť, aby medzi jazdcami v prvom kole nezavadzali monoposty pomalšie o kolo a tým nezasahovali do priebehu pretekov po reštarte. Podľa neho v tomto prípade bol aplikovaný článok 48.13.

 
Masi navyše pripomenul, že všetky tímy sa už dávno zhodli na tom, že ak je to možné, je dobré, aby sa preteky neukončili za bezpečnostným vozidlom, a teda aby sa aspoň posledné kolo odjazdilo v plnom tempe.

Domov
Zdieľať
Diskusia