Pozeráme sa na vôbec prvé spojenie mobilnej hry s módnym domom a musíme uznať, že grafický tím TiMi Studios a Riccardo Tisci odviedli skvelú prácu.
Len pred niekoľkými dňami obletela celý svet správa o spolupráci medzi módnym domom Gucci a bieloruskou spoločnosťou Wanna, ktorá sa venuje využitiu rozšírenej reality, a to uvedením virtuálnych tenisiek s cenovkou tesne pod úrovňou 10 eur.
Podobný krok smerom k budúcnosti módneho priemyslu nám pritom najnovšie predstavilo aj vedenie Burberry, ktoré odkazuje na svoju kolekciu jar/leto 2021 luxusným oblečením pre hlavnú ženskú postavu Yao z mobilnej hry Honor of Kings. Okrem toho je k dispozícii aj klasický kockovaný komplet vo svetlých odtieňoch a naprázdno neobišiel ani verný spoločník hrdinky v podobe jeleňa, ktorý dostal zaujímavý zrkadlový skin.
Honor of Kings je autorským dielom TiMi Studios a v súčasnosti predstavuje najväčšiu čínsku mobilnú hru s potenciálom rásť a zaradiť sa medzi ďalšie ikony žánru Multiplayer Online Battle Arena (MOBA). Hra pritom svetlo sveta uzrela ešte len v novembri minulého roka.