Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
12. februára 2021, 13:03
Čas čítania 0:43
Viktor Kniš

Lidl bude predávať FFP2 respirátory za 0,49 €. Spoločnosť tvrdí, že na nich nezarobí ani cent

NEWS
Uložiť Uložené

Lidl Slovensko začína predávať respirátory bez zisku.

Lidl Slovensko bude predávať kvalitné FFP2 respirátory za cenu 0,49 € za jeden kus. Rozhodol sa tak aj v súvislosti šírením viacerých mutácií koronavírusu na Slovensku. 

„Táto cena bude platná minimálne do konca apríla a ako zodpovedná spoločnosť sa zaväzujeme predávať respirátory bez zisku. Aby sa ku nim mohlo dostať čo najviac z vás, obmedzili sme maximálne množstvo na jeden nákup na 10 kusov,“ uvádza Lidl na sociálnej sieti. 

Nosenie FFP2 respirátorov na Slovensku nie je povinné, podľa ministerstva zdravotníctva však účinnejšie chráni pred britskou mutáciou koronavírusu, ktorá je podstatne nákazlivejšia. 

Odporúčané
Jakub Goda: V prípade kauzy Lučanský by vznikali konšpiračné teórie, aj keby sa komunikovalo ideálne (Rozhovor) Jakub Goda: V prípade kauzy Lučanský by vznikali konšpiračné teórie, aj keby sa komunikovalo ideálne (Rozhovor) 12. februára 2021, 9:30

Cenu bude Lidl Slovensko garantovať minimálne do konca apríla. Obchodný reťazec oznámil túto správu krátko po tom, čo prezidentka podpísala zákon o zrušení DPH za kvalitnejšie ochrany horných dýchacích ciest. 

„Dlhodobo a intenzívne komunikujeme s dodávateľmi v snahe dosiahnuť čo najlepšiu cenu a zároveň čo najväčšie množstvá, nakoľko FFP2 respirátory sú súčasťou našej stálej ponuky. Aby sa k týmto ochranným pomôckam mohlo dostať čo najviac zákazníkov, obmedzili sme maximálne množstvo na jeden nákup na 10 kusov,“ uviedol hovorca reťazca Tomáš Bezák.

Keď Lidl pred niekoľkými týždňami dal respirátory do zľavy, skoro sa o nich zákazníci pobili

 

Domov
Zdieľať
Diskusia