Nová audio-sociálna sieť Clubhouse pobláznila Slovákov. Keďže je vstup možný len na pozvánku, niektorí ich začali predávať v bazároch.
Zvyšujúca sa popularita sociálnej siete Clubhouse dorazila aj na Slovensko. Čoraz väčšiemu úspechu sa teší najmä vďaka svojmu netradičnému spôsobu fungovania. Používať však platformu môžu len tí, ktorí majú pozvánku. Ich počet je obmedzený, keďže každý používateľ môže pozvať najprv troch ľudí a potom sa ich počet líši podľa toho, ako efektívne sa jeho pozvánky šíria ďalej.
Zatiaľ má platforma skôr imidž sociálnej siete pre ľudí z kruhov, medzi ktoré nie je najjednoduchšie dostať sa, preto je po pozvánkach dopyt relatívne veľký. To vycítili aj niektorí používatelia, ktorí svoje pozvánky ponúkajú na bazároch za 7, 10 aj 20 eur.
Samozrejme, neodporúčame využívať takýto prístup k pozvánkam, keďže predajcovia najčastejšie žiadajú peniaze vopred a v takom prípade hrozí, že nesplnia svoju časť „obchodu“.