Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Pondelok 25. 1. 2021 meniny má Gejza

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
News
2
Miriam Rumanková
13. január 2021, 6:44
Čas čítania: 0:45

Žena sa odmaľuje a muž, čo ju chcel napadnúť, sa zľakne a ujde. Čínska reklama na hygienické utierky vyvolala pobúrenie

Ľudom sa nepáčilo, že reklama zľahčuje sexuálne útoky na ženy.

Miriam Rumanková
13. január 2021, 6:44
Čas čítania: 0:45
Zdielať
Uložiť Uložené
Zdielať Zdielať článok

V Číne sa objavila kontroverzná reklama, ktorá pohoršila nejedného človeka, ktorý mal možnosť si ju pozrieť. Reklamný spot spoločnosť Purcotton, ktorá produkuje utierky na odstránenie make-upu, už stiahla. Niekoľkosekundová snímka vraj zľahčuje sexuálne útoky a vysmieva sa obetiam, ktoré mali takýto zážitok. Informuje o tom portál CNN.

 

V reklame čínskej spoločnosti môžeš vidieť ženu, ktorá večer kráča sama po ulici a prenasleduje ju muž. Chlap má na sebe masku a kapucňu, pričom budí dojem, že plánuje ženu napadnúť. Akonáhle sa k žene začne potenciálny útočník blížiť, ona vytiahne utierky spoločnosti Purcotton a z tváre si odstráni svoj make-up. V tom momente sa žena premení na chlapa a tým muža od seba odoženie a on sa dokonca pustí do úteku.

NAČÍTAŤ ČLÁNOK BEZPLATNE
Predplať si REFRESHER+ a získaj ďalšie výhody

Tento článok dočítaš bezplatne, no s predplatným REFRESHER+ získaš prístup ku viac ako 1635 zamknutým článkom a dostaneš ďalšie benefity.

VIAC O PREDPLATNOM
Kedykoľvek ho jednoducho zrušíš
Už od 2.99 € mesačne
S REFRESHER+ môžeš získať tieto benefity
VIAC

 

 

Aj napriek tomu, že nie je jasné kedy sa reklama objavila na internete, ľudia ju označili za strašnú a niektorí dokonca začali bojkotovať celú kozmetickú značku. „V reklame ste použili situáciu, ktorej sa každá žena najviac bojí. Je to neprístupné,“  píšu kritici reklamného spotu.

 

Spoločnosť Purcotton, ktorú vlastní spoločnosť Winner Medical Groop má viac ako 240 kamenných obchodov po celej krajine a odhaduje sa, že u nich nakupuje približne 20 miliónov ľudí. Spoločnosť reklamu obhajovala tým, že chcela poukázať na to, ako dobre ich produkty čistia pleť.

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: cnn.comNáhľadový obrázok: YouTube/Son Haberci Tagy: reklama, Čína
Pridaj sa k tým, ktorí nás podporili. Predplať si R+ VIAC
Zdielať
Uložiť Uložené
Zdielať Zdielať článok
News
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.