Reklama s charitatívnym podtónom poukazuje na tradície v rodinách, ktoré nás spájajú počas vianočných sviatkov.
Disney uviedlo trojminútové predvianočné video, ktoré zaznamenáva prichádzajúce vianočné sviatky, ale aj ich 40-ročnú spoluprácu s detskou charitatívnou nadáciou Make-A-Wish. Informuje o tom portál DailyMail.
Dojímavý príbeh je inšpirovaný tradičnými zvyklosťami v rodinách, rodinným putom a nostalgiou. V príbehu vystupujú dve hlavné postavy, vnučka s jej starou mamou Lolou a dopĺňa ich plyšový Mickey Mouse. Plyšovú hračku dostala stará mama Lola od svojho otca v roku 1940. Mickey v príbehu reprezentuje detstvo starej mamy a spojenie vnučky a dcéry.
Fanúšikovia Disney a Mickey Mousa si budú môcť zakúpiť vintage limitovanú plyšovú podobizeň Mickey Mousa a tým prispieť na detskú charitu Make-A-Wish.
Celý príbeh je doplnený o emotívnu pieseň s názvom Love Is A Compass od produkčného tímu PARKWILD, ktorú spieva 19-ročná speváčka Griff.
Charitatívna skladba je k dispozícii na predaj a stiahnutie od 9. novembra 2020. Za každé jedno stiahnutie do 31. decembra 2020 bude 100 % výťažku z ceny venovaných spoločnosti Make-A-Wish.
Spoločnosť Disney vyzýva fanúšikov, aby oslavovali tému sviatočných rodinných tradícií a aby na Facebooku alebo Instagrame zdieľali svoje vlastné vianočné tradície.