Kontroverzný umelec sa po vyše 100 tweetoch na adresu vydavateľstva Def Jam tentokrát zameral na značku Puma, ktorej by rád pomohol.
Každý, kto aspoň príležitostne sleduje dianie okolo osoby Kanyeho Westa, tak vie, že nie je len geniálnym umelcom a dizajnérom, ale tiež zaujímavou postavičkou s kontroverznými názormi. Na sociálnej sieti Twitter pravidelne prezentuje svoje myšlienky, v rámci ktorých častokrát uráža ostatných kolegov z brandže, znevažuje hodnotu odovzdávaní rôznych cien či obviňuje hudobné vydavateľstvá z netransparentnosti a podobne.
Najnovšie sa pritom 43-ročný interpret púšťa do značky Puma. Vo svojom tweete, ktorého kompletné znenie nájdeš nižšie, sa označil za hlavu konkurenčného brandu s 3 prúžkami v logu a tvrdí, že adidas opätovne spojí s Pumou a rovnako tak seba s JAY-Z. Brooklynský raper totiž patrí pod Pumu a týmto krokom by mohli nadviazať na úspešnú spoluprácu, ktorá naposledy v roku 2011 vyústila do albumu „Watch the Throne“.