Po Michaelovi Jordanovi je Travis od roku 1992 ďalšou celebritou na menu najznámejšieho fast-food reťazca.
Minulý štvrtok spoločnosť McDonald's oznámila, že snaha priblížiť ich jedlo ľuďom bude tentoraz cielená cez módu, komunitu a nielen potraviny. Preto sa rozhodli spolupracovať so známym americkým raperom Travisom Scottom. Od 8. septembra do 4. októbra bude „Travis Scott Meal“ k dispozícii na vybraných miestach v USA, o čom informuje portál Complex.
„Od nedostupnej rady tenisiek Nike cez spoluprácu s cereálnym gigantom General Mills, ktorá sa vypredala za 30 sekúnd, až po rekordnú virtuálnu sériu vo Fortnite, je Travis Scott definíciou obrovskej kultúry,“ povedal hlavný marketingový riaditeľ McDonald's US, Morgan Flatley.
View this post on Instagram
Travis Scott vytvoril menu, ktoré obsahuje Quarter Pounder burger (so syrom, slaninou a šalátom), strednými hranolkami s BBQ omáčkou a Sprite v hodnote 6 dolárov.
Mesačná kampaň, ktorú sprevádza prepracované logo, prináša možnosť podpory charitatívnych organizácií hlavne cez sociálne siete, kde má Travis vyše 32 miliónovú základňu len na Instagrame.
Travis tiež prišiel so špeciálnou kolekciou oblečenia pre členov McDonald's. Smutní nemusia byť ani fanúšikovia, pretože si pre nich autor Astroworld a McDonald's pripravili merch k tomuto počinu. Samotný Travis sa na spustení kampane v utorok objavil na svojom červenom Ferrari v Downey v Kalifornii, kde ho čakali jeho fanúšikovia.
travis scott in downey was probs the craziest thing pic.twitter.com/K3jS8W5FcB
— a(◠‿◠✿) (@medinaastrid24) September 8, 2020
View this post on Instagram