Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Piatok 25. 9. 2020 meniny má Vladislav, Vladislava

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Sponzorovaný obsah

Tento obsah je sponzorovaný obsah spoločnosti Digitálna univerzita.

Čo je sponzorovaný obsah?

Inzerent dodal podklady ku článku, definoval, čo má článok obsahovať a komunikovať, text písal na základe zadania niekto z Refresheru.

Zaujímavosti
3
Inzercia
9. september 2020, 9:35
Čas čítania: 0:35
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

KVÍZ: Otestuj svoje znalosti z reklamy a online marketingu. Teraz zistíš, aký si marketér

Prever svoje znalosti rýchlo a jednoducho v tomto krátkom teste.

Inzercia
9. september 2020, 9:35
Čas čítania: 0:35
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
3
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Chceš si vybudovať kariéru v reklame a marketingu? Chceš pracovať na propagácii a kampaniach veľkých celosvetových značiek, akými sú adidas či Red Bull? Nič nie je nemožné a my ti radi pomôžeme. Dnes sme si pre teba pripravili špeciálny kvíz,  ktorý preverí tvoje znalosti z online marketingu. A ak nedopadne podľa tvojich predstáv nezúfaj. Máme pre teba tip, ako to napraviť.

 

KVÍZ: Teraz sa uvidí, aký si marketér! Zvládneš náš digitálny marketingový kvíz?
Zdroj: Pexels

 

Digital Marketing Club, ktorý sa už 9 rokov venuje praktickému vzdelávaniu marketérov a podnikateľov ti teraz prináša  Digitálnu Univerzitu plnú skúsených lektorov a praxe, ktorá ti pomôže v ceste za svojou vysnívanou kariérou. Digitálna Univerzita je komplexný vzdelávací program prepojený s prácou na reálnych projektoch pod dohľadom osobných mentorov. Autori tohto projektu sa inšpirovali aktuálnymi trendmi v zahraničí a oslovili najlepších expertov z praxe. Vďaka nim sa toho naučíš oveľa oveľa viac, ako to čo nájdeš v našom kvíze.

 

Tak na čo ešte čakáš? Poponáhľaj sa, pretože registrácia trvá len do 20. septembra 2020. 

A držíme palce v tvojej kariére!

Kvíz: Online reklama a marketing
Otázka 1 / 10
0% hotovo
Jedno zobrazenie internetovej reklamy sa nazýva
Impresia
Keyword density
KPI
Ako sa volá Klub najoceňovanejších kreatívcov na Slovensku?
KRAS
ADC
Zlatý Klinec
Marketingový nástroj, pomocou ktorého sa analyzujú vnútorné a vonkajšie faktory vplývajúce na podnik sa nazýva?
SWOT
SEO
ROI
Pojem insight v marketingu označuje:
Porozumenie potrebám spotrebiteľa, základná pravda
Informácie o cieľovej skupine
Marketingové persóny
Čo znamená skratka BTL?
Bellow the line
Be to line
Be to left
Technika pri vytváraní grafiky, kedy sa obrázky pozadia pohybujú pred kamerou pomalšie, než objekty v popredí sa nazýva?
Parallax scrolling
Projection Mapping
UX
Cena za 1 000 zobrazení reklamného formátu využívaná je najmä pri banneroch sa nazýva?
GRP
CPA
CPT
Správny agentúrny BRIEF by nemal obsahovať:
budget
voice over
informácie o cieľovej skupine
Znalosť značky v cieľovej skupine sa nazýva?
Brand Awareness
Branding
Brand recognition
Ako sa nazýva miera opustenia stránky, ktorá vyjadruje pomer medzi počtom návštevníkov, ktorí prišli na stránku a ihneď odišli (t.j. nikam neklikli) a celkovým počtom návštev stránky vyjadrený v percentách?
Afinita
Benchmark
Bounce rate
Najprv musíš odpovedať na otázku
Kvíz dokončený!
Výsledok
%
úspešnosť
správnych
odpovedí
nesprávnych
odpovedí
Zdielať výsledok na Facebook
Opakovať kvíz
Ako si odpovedal na jednotlivé otázky?
1. Jedno zobrazenie internetovej reklamy sa nazýva
TVOJA ODPOVEĎ
SPRÁVNA ODPOVEĎ Impresia
Správne!Nesprávne!
2. Ako sa volá Klub najoceňovanejších kreatívcov na Slovensku?
TVOJA ODPOVEĎ
SPRÁVNA ODPOVEĎ ADC
Správne!Nesprávne!
3. Marketingový nástroj, pomocou ktorého sa analyzujú vnútorné a vonkajšie faktory vplývajúce na podnik sa nazýva?
TVOJA ODPOVEĎ
SPRÁVNA ODPOVEĎ SWOT
Správne!Nesprávne!
4. Pojem insight v marketingu označuje:
TVOJA ODPOVEĎ
SPRÁVNA ODPOVEĎ Porozumenie potrebám spotrebiteľa, základná pravda
Správne!Nesprávne!
5. Čo znamená skratka BTL?
TVOJA ODPOVEĎ
SPRÁVNA ODPOVEĎ Bellow the line
Správne!Nesprávne!
6. Technika pri vytváraní grafiky, kedy sa obrázky pozadia pohybujú pred kamerou pomalšie, než objekty v popredí sa nazýva?
TVOJA ODPOVEĎ
SPRÁVNA ODPOVEĎ Parallax scrolling
Správne!Nesprávne!
7. Cena za 1 000 zobrazení reklamného formátu využívaná je najmä pri banneroch sa nazýva?
TVOJA ODPOVEĎ
SPRÁVNA ODPOVEĎ CPT
Správne!Nesprávne!
8. Správny agentúrny BRIEF by nemal obsahovať:
TVOJA ODPOVEĎ
SPRÁVNA ODPOVEĎ voice over
Správne!Nesprávne!
9. Znalosť značky v cieľovej skupine sa nazýva?
TVOJA ODPOVEĎ
SPRÁVNA ODPOVEĎ Brand Awareness
Správne!Nesprávne!
10. Ako sa nazýva miera opustenia stránky, ktorá vyjadruje pomer medzi počtom návštevníkov, ktorí prišli na stránku a ihneď odišli (t.j. nikam neklikli) a celkovým počtom návštev stránky vyjadrený v percentách?
TVOJA ODPOVEĎ
SPRÁVNA ODPOVEĎ Bounce rate
Správne!Nesprávne!
Zdielať výsledok na Facebook
Opakovať kvíz
Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Náhľadový obrázok: Pexels Tagy: reklama, kviz, marketing, digitálna univerzita
Ohodnoť článok
3
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.