Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Utorok 2. 6. 2020 meniny má Xénia, Oxana

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
V spolupráci

Obsah vznikol v spolupráci so spoločnosťou Eyerim.

Čo je v spolupráci?

Jedná sa o obsah, ktorý chcel REFRESHER vytvoriť, ale vznikol aj vďaka spolupráci s inzerentom. Inzerent do obsahu nezasahoval vôbec, maximálne poskytol informácie, fakty a návrhy na úpravu.

Móda - Módny seriál
2
Peter Hlavička
21. máj 2020, 11:53
Čas čítania: 3:58
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Saganovky, Millionaires alebo klasika? Toto sú najhorúcejšie trendy medzi slnečnými okuliarmi

Ak máš po ruke niekoľko stoviek, s týmito okuliarmi posunieš svoj štýl na nový level.

Peter Hlavička
21. máj 2020, 11:53
Čas čítania: 3:58
Saganovky, Millionaires alebo klasika? Toto sú najhorúcejšie trendy medzi slnečnými okuliarmi
Zdroj: pinterest.com
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
2
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.
V spolupráci

Obsah vznikol v spolupráci so spoločnosťou Eyerim.

Viac info

Na rozdiel od kraťasov, ku ktorým sme ti priniesli krátku príručku trendov pred pár dňami, pravdepodobne nepatria slnečné okuliare medzi módne doplnky, ktoré si kupuješ každý rok. To je však škoda. V poslednom čase totiž túto kategóriu atakujú trendy zo všetkých strán a zorientovať sa medzi nimi môže byť pre niektorých ľudí pomerne zložité. My sme si tak pre teba v spolupráci s online očnou optikou Eyerim pripravili krátky zoznam trendov a štýlov, ktoré by si mal pri výbere slnečných okuliarov na leto 2020 určite zvážiť. 

 

 

V tomto článku sa dozvieš:
  • Aké trendy aktuálne kraľujú v kategórii slnečných okuliarov
  • Prečo sú Millionaires od Louis Vuitton opäť v kurze
  • Kde kúpiť kvalitné slnečné okuliare

Obdĺžnikové

Ak máš pri výraze Millionaires pocit déja vu, nie je to náhoda. Prvá verzia okuliarov od značky Louis Vuitton s týmto názvom sa totiž pôvodne dostala do predaja v roku 2004 a stal sa z nich celosvetový hit. Ich dizajn bol výsledkom spolupráce medzi vtedajším kreatívnym riaditeľom značky LV Marcom Jacobsom, Pharrellom Williamsom a Nigom zo značky BAPE. 

 

Tieto okuliare boli jedným z prvých luxusných modelov, ktorý doslova ovládol aj Slovensko a za ich popularizáciou stál práve Rytmus. Ten si obľúbil predovšetkým druhú verziu, ktorá vyšla v roku 2007. Ako to už v podobných prípadoch býva, po niekoľkých rokoch na výslní upadli Millionaires do zabudnutia, až kým sa k značke Louis Vuitton nepridal návrhár Virgil Abloh. 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by × (@sartorialphil) on

 

 

Počas svojej debutovej prehliadky kolekcie jar/leto 2019 predstavil tretiu dizajnovú úpravu týchto okuliarov a dnes môžeme s určitosťou povedať, že najnovšia verzia je rovnako kvalitná, ako tie predošlé. Nové Millionaires sa stali povinnou výbavou každého rapera, influencera a celebrity a právom sa tak môžu zaradiť na popredné pozície v rámci trendov na leto 2020. Dostupné sú na oficiálnej stránke Louis Vuitton v šiestich farbách s cenovkou okolo 800 €

Saganovky, Millionaires alebo klasika? Toto sú najhorúcejšie trendy medzi slnečnými okuliarmi
Zdroj: @billboard/Instagram


Oválne

Jedným z trendov, ktorý sa v posledných mesiacoch takmer vytratil, boli tzv. „cobainovky“. Svoje meno získali podľa grungeovej legendy, Kurta Cobaina a aj keď počas uplynulých rokov ich boli v letných mesiacoch plné ulice, dnes to už vyzerá tak, že sa opäť odsunú do histórie. 

 

Saganovky, Millionaires alebo klasika? Toto sú najhorúcejšie trendy medzi slnečnými okuliarmi
Zdroj: www.dailymotion.com
Oválne rámy však z módy len tak neodídu. Ide totiž o univerzálnu voľbu, ktorá sedí takmer každému a v prvom rade nie je ich popularita spojená len s jednou značkou, ako v prípade Louis Vuitton Millionaires. Na trhu tak nájdeš stovky, ak nie tisíce zaujímavých oválnych slnečných okuliarov, ktorých cena sa môže pohybovať v rozmedzí od 10 € až do nekonečna. 

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Board Certified Cartiologist (@shapirospencer) on

 

Na vrchnej hranici cenového rebríčka oválnych slnečných okuliarov sa dlží dlhé roky najmä model Giverny od značky Cartier, ktorý si obľúbilo aj rapové zoskupenie Migos. 3 500 € za slnečné okuliare nedá pravdepodobne nikto z nás, no ak ti rovnako nevonia ani cenová kategória okolo 10 €, kompromisom by mohli byť kúsky od značiek ako Ray-Ban, Guess alebo Moschino, ktoré kúpiš zhruba za 100 €. 

 

Ray-Ban 106 € / Guess 79 €
Ray-Ban 106 € / Guess 79 €Zdroj: Eyerim

Jednoliate

Mikrookuliare ako z filmu Matrix spôsobili pred pár rokmi na scéne poriadny rozruch, no aktuálne to vyzerá tak, že tento trend je taktiež za zenitom. Futuristická estetika sa totiž pretransformovala úplne iným smerom a ich nástupcom sa tak najnovšie stali okuliare s jednoliatym sklom.

Vo svojej minuloročnej kolekcii priniesla značka Balenciaga hneď niekoľko podobných príkladov, no v rámci jej ponuky vyčnieval najmä model Mono Rectangle. Ten stál pôvodne okolo 350 €, no keďže ide o minuloročnú kolekciu, dnes ho vieš zohnať aj za zhruba 200 €

 

Saganovky, Millionaires alebo klasika? Toto sú najhorúcejšie trendy medzi slnečnými okuliarmi
Zdroj: MatchesFashion
Kategória jednoliatych slnečných okuliarov je však plná zaujímavých kúskov a záleží tak len na tebe, do akej ďalekej budúcnosti v nich chceš cestovať. V kombinácii s kovovým alebo plastovým rámom totiž môžu podobné okuliare vyzerať takmer tradične, no ak si zvolíš verziu bez rámu, ako v prípade modelu Acne Studios Bornt, svoj outfit nimi posunieš do inej galaxie. 

 

Saganovky, Millionaires alebo klasika? Toto sú najhorúcejšie trendy medzi slnečnými okuliarmi
Zdroj: Acne

Saganovky

Keď už sme pri cestovaní do budúcnosti, určite nemôžeme obísť ani pôvodne cyklistické okuliare od značiek ako Oakley alebo Uvex. Tie sa na scéne objavili v roku 2018, a aj keď mnohí ľudia ich považovali za trend, ktorý sa vytratí v priebehu pár mesiacov, športové „saganovky“ ostávajú relevantné aj v roku 2020.

 

Saganovky, Millionaires alebo klasika? Toto sú najhorúcejšie trendy medzi slnečnými okuliarmi
Zdroj: Gianluca Senese
Za ich úspechom stojí v prvom rade značka Vetements, ktorá predáva ostňami vyzdobený model zo spolupráce so značkou Oakley za zhruba 890 €. Rovnakú estetiku však dosiahneš aj bez ostňov, a to s bežnými modelmi okuliarov od tejto značky, ktorých cena je niekoľkonásobne nižšia. Ak sa ti však nechce za podobné okuliare vyhodiť viac než 100 €, cenovo dostupnejšou, no rovnako kvalitnou alternatívou sú aj modely od značky Uvex, ktoré kúpiš už od 30 €. 

 

Uvex 66 € / Oakley 147 €
Uvex 66 € / Oakley 147 €Zdroj: Eyerim


Stará škola

Okuliare od luxusných značiek bývajú často hotovým umeleckým dielom a niet sa tak čomu čudovať, keď sa niektoré z nich dokážu udržať v móde aj viac než 20 rokov. Jedným z takýchto príkladov sú aj okuliare od značky Versace s ikonickou medúzou na bočnej strane, z ktorých sa stala neodmysliteľná súčasť hip hopovej kultúry.

 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by The Notorious B.I.G. (@thenotoriousbig) on

 

Model Versace 424, ktorý nosil aj Notorious B.I.G. sa pôvodne dostal do predaja ešte v 90-tych rokoch a keď ho prestali predávať, ceny u zberateľov začali dosahovať hranicu 1 000 €. Pred pár rokmi sa však značka rozhodla priniesť ho späť a okrem tradičnej čiernej, bielej a hnedej rozšírila farebnú paletu. V najnovšej kolekcii zoženieš aj neónové odtiene, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou módy roku 2020. 

 

Versace 235 €
Versace 235 €Zdroj: Eyerim

 

 

 

 

 

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Ohodnoť článok
3
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.
Záleží nám na súkromí čitateľov. Práve aj z toho dôvodu ti poskytujeme detailné informácie o tom, ako využívame súbory cookies a iné technológie zabezpečujúce správne fungovanie a rozvoj stránky. Pre viac informácií si prečítaj naše Zásady ochrany osobných údajov , kde nájdeš ako používame súbory cookies, prípadne sa oboznám Podmienkami používania portálu platných od 24.5.2018. Spracovaniu cookies môžeš zabrániť, alebo zmeniť svoje preferencie v nastaveniach internetového prehliadača, prípadne pre detailnejšie nastavenie klikni na viac možností nižšie.
Upozornenie na právo nastavenia ochrany osobných údajov na Refresheri

Vzhľadom na existujúce a aj chystané zmeny v zákonoch ti dávame možnosť detailného nastavenia spracovania osobných údajov a preferencií spojených so spracovaním osobných údajov.

Prečítaj si možnosti, posuň zobrazenie nadol, nastav si svoje preferencie a klikni na tlačidlo súhlasím, keď budeš chcieť pokračovať do služieb Refresheru. Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie v tvojom prehliadači. Sú natoľko dôležité, že ich budeme musieť použiť pre zapamätanie si toho, že si toto okno potvrdil/a, v opačnom prípade by sme ti ho museli zobrazovať znova a znova.

Údaje, ktoré spracovávame, keď používaš Refresher
Zo strany Refresheru zbierame tieto osobné údaje:
  • Keď navštíviš Refresher, uchovávame si informácie o tom, ktoré články si prečítal, identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, alebo IP adresu v prípade prihlásenia do účtu, súbory cookie a poloha.
  • Pri prihlásení do účtu e-mailovú adresu
Prečo zbiera Refresher tieto údaje:
  • Na zlepšenie kvality našich web stránok a vývoj nových webových služieb
  • Na vykonávanie analýz a meraní, s cieľom pochopiť, ako sú naše web stránky využívané
  • Na to, aby sme nezobrazovali obsah, ktorý si už videl
  • Pre zobrazovanie prispôsobenejší obsah, ako sú napríklad relevantnejšie články
  • Pre schopnosť identifikovať ťa ako užívateľa pri prihlasovaní do svojho účtu
Zbierame údaje pre partnerov a reklamné siete:
  • identifikátory zariadenia a prehliadača, časť IP adresy, súbory cookie a poloha.
Prečo zbierame tieto údaje pre partnerov, tretie strany a reklamné siete:
  • Na to, aby mohli fungovať a zobrazovali relevantnejšie a užitočnejšie reklamy.
Zoznam reklamných sietí a nastavenia reklám

Nevyhnutné osobné údaje - cookies - pre zobrazovanie reklám zbierame pre nasledujúce spoločnosti:

Google (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)
Formulár kontakt v súvilosti s osobnými údajmi >

AdForm (AdForm Aps,Wildersgade 10B, 1. Sal., DK-1408, Copenhagen, Denmark, ID: 26434815)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

Seznam (Seznam.cz, a.s, Radlická 3294/10, 150 00, Praha 5, 26168685)
Kontaktné údaje pre najbližšiu pobočku >

 

Možnosť vypnúť si personalizovanie reklám a zbieranie osobných údajov pre jednotlivých partnerov:

Upraviť nastavenia typov reklám Google - personalizovanie od spoločnosti Google

Upraviť nastavenia typov reklám AdForm - personalizovanie od spoločnosti AdForm

 

Svoje nastavenia pre všetky ostatné reklamné siete, aj tie, ktoré na Refresheri nenájdeš, si vieš prezrieť na stránke youronlinechoices.com/uk/your-ad-choices

Meranie návštevnosti

Google, Služba Google Analytics (Google Ireland, 3RD FLOOR ,GORDON HOUSE ,BARROW STREET, Dublin, ID: 368047)

Vlastníci webových stránok používajú na zlepšenie funkčnosti svojich stránok údaje zhromaždené službou Google Analytics. Zhromažďovanie údajov môžete deaktivovať tak, že si stiahnete a nainštalujete doplnok pre svoj prehliadač.

Stiahnuť doplnok pre prehliadač

Gemius (Gemius s.r.o. Na Výsluní 201/13 100 00 Praha 10 Česká republika)

Spoločnosť Gemius podobne ako služba Google Analytics vyhodnocuje a meria návštevnosť na niektorých webových stránkach. Na meranie využíva Cookies, ktoré si môžeš deaktivovať vo svojom prehliadači.

Hotjar (Hotjar Limited, company number C 65490, Level 2, St Julian’s Business Centre, 3, Elia Zammit Street, St Julian’s STJ 1000, Malta)

Hotjar využívame na analýzu návštevnosti a správanie sa užívateľov. Vytvára nám mapu aktivity návštevníkov, na webových stránkach, ktoré vizualizuje a vyhodnocuje. Tieto informácie nie sú zbierané vždy, nikdy nie sú spárovateľné s aktivitami užívateľov a teda nie je možné identifikovať jednotlivcov, ale Hotjar ti môže nastaviť súbory Cookies.

Ovládacie prvky súvisiace s prehliadačom

Nastavenia súborov cookie

Súbory cookie sú životne dôležitou súčasťou technológie vo vašom prehliadači a slúžia na zlepšenie prostredia pri používaní internetu.

Ak napríklad na určitom webe nastavíte predvolený jazyk, súbory cookie pomôžu prehliadaču zapamätať si túto voľbu. Niektoré alebo všetky súbory cookie môžete tiež zablokovať, to však môže viesť k zastaveniu fungovania niektorých funkcií na internete.

Mnoho webov napríklad vyžaduje zapnuté súbory cookie vtedy, keď sa chcete prihlásiť. Informácie o tom, ako upraviť nastavenia súborov cookie, nájdete v zdrojoch pomocníka vášho prehliadača.

Zásady ochrany osobných údajov

Prečítaj si naše Zásady ochrany osobných údajov

Ďalšie informácie o tom, ako Refresher používa na zlepšenie služieb
  • Prihlasovanie - pre účely prihlasovania potrebujeme tvoju emailovú adresu.
  • Prispôsobenie - pre zistenie toho, čo ťa zaujíma, vytvárame tvoj unikátny profil. Ak nejaké informácie pozbierame, nájdeš ich vo svojich nastaveniach súkromia a profil môžeš upraviť, alebo zmeniť, alebo celé personalizovanie vymazať.
Ako zmeniť nastavenia spracovania osobných údajov?

Ak zmeníte názor, kedykoľvek tieto údaje môžete zmeniť na adrese https://refresher.sk/nastavenia/sukromie.
Ak nechceš vidieť toto okno, ak nás navštívíš z iného zariadenia alebo prehliadača, prihlás sa a tvoje preferencie si zapamätáme.