Z príspevku Transparency International na sociálnej sieti vyplýva, že administrátor spravujúci stránku Progresívne Slovensko mohol pri cielení inzercie využívať aj aktuálne kontakty prezidentky.
Transparency International, ktorá pred parlamentnými voľbami sleduje všetky aktivity kandidujúcich strán a hnutí, tvrdí, že Progresívne Slovensko zneužívalo na kampaň facebookové konto prezidentky Zuzany Čaputovej. Tá bola v boji o post hlavy štátu práve kandidátkou strany PS. Zároveň bola podpredsedníčkou klubu, po zvolení do funkcie však rezignovala.
Z príspevku Transparency International na sociálnej sieti vyplýva, že administrátor spravujúci stránku Progresívne Slovensko mohol pri cielení inzercie využívať aj aktuálne kontakty prezidentky. Jej profil sleduje viac ako 180-tisíc fanúšikov.
Progresívne Slovensko malo pri cielení inzercie na Facebooku v rukách aj aktuálne kontakty profilovej stránky prezidentky Zuzany Čaputovej. „Ukazuje to napríklad inzerát lídra PS Michala Trubana z tohto týždňa s reakciami Andreja Danka na blokádu parlamentu. V popise cielenia reklamy je uvedené, že okrem iného sa status ukazoval aj fanúšikom stránky prezidentky.