Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
30. januára 2020, 11:32
Čas čítania 0:54
Tímea Krauszová

Slováci si v ankete vyberali najatraktívnejších zamestnávateľov, u ľudí bodoval aj známy fast foodový reťazec

ZAUJÍMAVOSTI SLOVENSKO
Uložiť Uložené

Nájdeš medzi víťazmi aj svojho zamestnávateľa?

Profesia opäť vyhlásila výsledky ankety Najzamestnávateľ roka 2019. V deviatich kategóriách do stredy, 29. januára hlasovalo viac ako 36-tisíc Slovákov. Do ôsmeho ročníku ankety sa prihlásilo až 189 firiem.

Najviac ľudí hlasovalo v Bratislavskom kraji

Najviac sa do ankety zapájali mladí ľudia vo veku 25 až 34 rokov, pričom takmer tretina hlasov pochádzala z Bratislavského kraja. 

Medzi päť najčastejších dôvodov, prečo označili zamestnávateľa za atraktívneho, paradoxne nepatrili peniaze. Tie sa umiestnili až na šiestom mieste. Ľuďom viac záleží na kvalite služieb a produktov, silnej a známej značke a tiež na dobrom mene spoločnosti. Top 5 uzatvára príjemné pracovné prostredie a kolektív, v ktorom pracujú.

Slováci si v ankete vyberali najatraktívnejších zamestnávateľov, u ľudí bodoval aj známy fast foodový reťazec
Zdroj: Profesia

„Vnímanie ľudí sa za posledné roky mení. Informácie, ktoré získavame prostredníctvom našej ankety nám napovedajú, že trh práce z pohľadu uchádzačov už zďaleka nie je iba o voľných pracovných miestach, 8-hodinových pracovných časoch a pravidelnej výplate. Ľudia chcú viac,“ povedala výkonná riaditeľka spoločnosti Profesia Ivana Molnárová.

Odporúčané
Darknet je výrazne bezpečnejší ako díler na ulici, hovorí profesionálny hacker Juraj Bednár (Rozhovor) Darknet je výrazne bezpečnejší ako díler na ulici, hovorí profesionálny hacker Juraj Bednár (Rozhovor) 30. januára 2020, 9:01

Víťazi v ankete sa oproti minulému roku zmenili. Niektoré značky z top trojky aj zmizli. Podľa Ivany Molnárovej to znamená, že anketa prináša užitočné informácie. „Práve sledovanie konkurencie a počúvanie ľudí vie firmám zabezpečiť, aby nezaspali na vavrínoch a snažili sa kráčať s dobou, čo im môže koniec koncov pomôcť v mnohých smeroch, napríklad aj v uľahčovaní výberových procesov,“ dodala.

Pozri sa, ako vyzerajú prvé tri miesta vo všetkých kategóriách.

Domov
Zdieľať
Diskusia