Najnovší diel markizáckej šou bol plný vtipných až bizarných situácií.
Televízia Markíza ešte v novembri minulého roka uviedla do svojho portfólia úplne novú šou Utajený šéf. Už samotný názov pravdepodobne značí, že sa v nej riaditeľ nejakej spoločnosti prezlečie za radového zamestnanca, aby zistil nedostatky firmy, ale aj to, aké problémy zažívajú jeho podriadení na dennom poriadku.
Televízia zaručuje, že nejde o hraný formát a všetky situácie sú prirodzené, tým, že nič netušiacim zamestnancom spoločnosti povedali, že kamery sú tam kvôli nakrúcaniu dokumentu o nezamestnanosti na Slovensku a v Česku.
Povedzme si však úprimne, koľkokrát sa ti už stalo, že by ti do práce nabehol veľký televízny štáb a po celý čas by sa zameriaval práve na nového a toho najdivnejšie vyzerajúceho zamestnanca, na ktorom je evidentné, že sa chce zamaskovať prostredníctvom parochne, nalepených neprirodzených fúzov a okuliarov?
Aj tým menej bystrejším pracovníkom danej firmy by muselo dôjsť, že ide o nejakú televíznu šou a ich správanie teda s najväčšou pravdepodobnosťou nebude prirodzené. V závere minulého roka Markíza odvysielala niekoľko epizód so slovenskými šéfmi, po novom roku však prichádzajú nové epizódy zo zákulisia spoločností v susedných Čechách.
Prvý diel vyšiel už na začiatku januára, nás však po pozretí upútavky zaujala najmä druhá epizóda, v ktorej sa medzi svojich podriadených v prestrojení infiltroval Petr Benáčan, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti Toi Toi. Tá vyrába známe mobilné záchody, ktoré poznáš napríklad z festivalov.