Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
14. januára 2020, 22:00
Čas čítania 2:38
Daniel Mikolášik

V šou Utajený šéf musel riaditeľ Toi Toi čistiť latríny od fekálií. Zamestnanci ho nespoznali ani v zlej parochni

ZAUJÍMAVOSTI
Uložiť Uložené

Najnovší diel markizáckej šou bol plný vtipných až bizarných situácií.

Televízia Markíza ešte v novembri minulého roka uviedla do svojho portfólia úplne novú šou Utajený šéf. Už samotný názov pravdepodobne značí, že sa v nej riaditeľ nejakej spoločnosti prezlečie za radového zamestnanca, aby zistil nedostatky firmy, ale aj to, aké problémy zažívajú jeho podriadení  na dennom poriadku.

Televízia zaručuje, že nejde o hraný formát a všetky situácie sú prirodzené, tým, že nič netušiacim zamestnancom spoločnosti povedali, že kamery sú tam kvôli nakrúcaniu dokumentu o nezamestnanosti na Slovensku a v Česku.

Odporúčané
Markíza odvysielala bizarnú šou, v ktorej sa zosobášili dvaja neznámi ľudia. Aký bol prvý diel Svadby na prvý pohľad? Markíza odvysielala bizarnú šou, v ktorej sa zosobášili dvaja neznámi ľudia. Aký bol prvý diel Svadby na prvý pohľad? 9. januára 2020, 22:02

Povedzme si však úprimne, koľkokrát sa ti už stalo, že by ti do práce nabehol veľký televízny štáb a po celý čas by sa zameriaval práve na nového a toho najdivnejšie vyzerajúceho zamestnanca, na ktorom je evidentné, že sa chce zamaskovať prostredníctvom parochne, nalepených neprirodzených fúzov a okuliarov?

V šou Utajený šéf musel riaditeľ Toi Toi čistiť latríny od fekálií. Zamestnanci ho nespoznali ani v zlej parochni
Zdroj: TV Markíza
 

Aj tým menej bystrejším pracovníkom danej firmy by muselo dôjsť, že ide o nejakú televíznu šou a ich správanie teda s najväčšou pravdepodobnosťou nebude prirodzené. V závere minulého roka Markíza odvysielala niekoľko epizód so slovenskými šéfmi, po novom roku však prichádzajú nové epizódy zo zákulisia spoločností v susedných Čechách.

Prvý diel vyšiel už na začiatku januára, nás však po pozretí upútavky zaujala najmä druhá epizóda, v ktorej sa medzi svojich podriadených v prestrojení infiltroval Petr Benáčan, obchodný a marketingový riaditeľ spoločnosti Toi Toi. Tá vyrába známe mobilné záchody, ktoré poznáš napríklad z festivalov.

Domov
Zdieľať
Diskusia