Twitter sa opäť stal zdrojom vtipov. Tentokrát si používatelia zgustli na Olympiáde.
Nové logo parížskych Olympijských hier, ktoré sa v hlavnom meste Francúzska odohrajú v roku 2024, čelí vlne vtipov na sociálnych sieťach. Pôvodný dizajn Eiffelovej veže vystriedal známy olympijský plameň, ktorý však vo finále vyzerá ako hlava ženy.
Kreslená postavička alebo logo na zoznamku?
Na pozadí zlatej medaily spojili dizajnéri olympijský oheň, tradičný symbol olympijských hier, so ženskými perami. Tie podľa BBC sympolizujú Marianne, zosobnenie francúzskej revolúcie v roku 1789. Tieto dva silné symboly sa spojili pre logo, ktoré prvýkrát v histórii použijú na olympijské aj paralympijské hry.
— Paris 2024 (@Paris2024) October 21, 2019
La médaille, la flamme, Marianne.
Voici le nouveau visage des Jeux Olympiques et Paralympiques de #Paris2024
The medal, the flame, Marianne
Here is the new face of the Olympic and Paralympic Games of #Paris2024 pic.twitter.com/6VvsItrql6
Na sociálnych sieťach však ľudia reagujú na logo trochu inak, ako to tvorcovia očakávali. Na Twitteri sa rýchlo rozliezli príspevky s úsmevnými komentármi, ktoré tvrdia, že pery Marianne vyzerá skôr ako chic parížanka z dnešného storočia, než nejaké zosobnenie revolúcie z 19. storočia. Rýchlo vznikol vtip o tom, že nové logo je súčasťou reklamného vizuálu značky L'Oréal Paris, nechýbajú ani podoby so skutočnou ženou.
— Grigoris Thanasoulas (@gregthanas) October 22, 2019
The #Paris2024 logo as female icons
— Josh Owen (@JoshOwen123) October 22, 2019
1) Nessa Jenkins pic.twitter.com/3vsCRv80zD
Tí odvážnejší dokonca vidia podobu medzi olympijským logom a logo obľúbenej zoznamky:
Le logo des #JO @Paris2024 dévoilé, à ne pas confondre avec @Tinder, bien que ce soit un beau clin d’œil à la culture Française !
— J.A. (@JAJeanAlexis) October 22, 2019
Sinon, un super article à lire traitant sérieusement de ce logo sur @lemondefr sous la plume de @NLepeltier ! https://t.co/nPXZ6YWQep pic.twitter.com/US0LhleICw
A vieš ako to chodí: Čo sa stane na Olympiáde, zostane na Olympiáde.
"What happens at the Olympics stays at the Olympics"#Paris2024 pic.twitter.com/vh5LYtApQC
— salomon tardman (@SalomonTardman) October 21, 2019
Ďalší sa nebáli vyjadriť svoje sklamanie zo zmeny loga: „Keď si niečo objednáš online vs. keď ti to príde,“ píše používateľ Twitteru.
When you order something online vs. when it arrives #Paris2024 pic.twitter.com/7KRCiOF7kC
— le papa de rachel (@m_a_ny) October 21, 2019