Švédsky youtuber je druhým najpopulárnejším kanálom na YouTube.
Švéd Felix Kjellberg zabáva svojimi videami milióny ľudí takmer poslednú dekádu. Youtuber sa vyšvihol za vrchol už dávno a aj keď si prešiel niekoľkými turbulentnými obdobiami, v priebehu rokov 2018 a 2019 sa spopularizoval medzi širšie publikum najmä vďaka kampani Subscribe to PewDiePie, ktorou internet bojoval proti nadvláde indického kanálu T-Series.
Súboj síce Felix prehral, ale teraz si môže konečne povedať, že prekonal hranicu 100 miliónov odberateľov. Míľnik nemohol prísť v lepšej chvíli. Felix sa po dlhých rokoch vo vzťahu zosobášil so svojou priateľkou Marziou, a tak zavŕšili súkromný aj profesionálny úspech.
PewDiePie natáča posledné dva mesiace prevažne Minecraft, vďaka čomu si niekoľkonásobne zvýšil zhliadnutia na každom videu, a svadbu rovno oslávil hraním kockatej hry spoločne s novou manželkou. Fanúšikovia potom svadobné fotografie novomanželov premiestnili aj do Minecraftu ako oslavu slávnostného zväzku.
PewDiePie momentálne s viac ako 100 miliónmi odberateľov tróni na druhom mieste spomedzi kanálov na YouTube. Lídrom je spomínaný T-Series so 109 miliónmi, na treťom mieste zase nájdeš kanál 5-Minute Crafts so 60 miliónmi odberateľov. Štvrtý je momentálne kanál Cocomelon - Nursery Rhymes s 58 miliónmi a prvú päťku uzatvára SET India s 54 miliónmi odberateľov, uvádza SocialBlade.