Legendárny športiak spoza veľkej mláky prichádza s poradovým číslom osem.
Chevrolet si pre rok 2019 pripravil jednu veľkú revolúciu. Reč nemôže byť o ničom inom ako o 8. generácii slávneho modelu Corvette, keďže ikona s dodatkom C8 prichádza so zásadne zmenenou koncepciou. Po novom sa už totiž motor nenachádza vpredu, ale uprostred. GM tvrdí, že za zmenou stojí fakt, že umiestnenie motora vpredu už dosiahlo hranicu svojich možností, nevyhnutná bola preto zmena.
Naďalej platí, že srdcom je osemvalcový agregát, ktorý však po novom zaručuje oveľa lepšie rozloženie hmotnosti, a teda i ovládateľnosť. Vedenie GM tvrdí, že ide o najlepšie jazdiacu Corvette všetkých čias. Samozrejme, zlepšili sa i samotné parametre. Atmosferický 6,2-litrový motor Small Block LT2 disponuje výkonom 369 kW / 502 koní a krútiacim momentom 637 Nm.
Ak zoberieme do úvahy, že novú Corvette C8 s dodatkom Stingray,už zaraďujeme medzi pravé superšporty, atmosféricka jednotka je už celkom rarita. O sprevodovanie sa stará úplne nová 8-stupňová dvojspojková prevodovka od spoločnosti Tremec, poháňané sú výhradne zadné kolesá. S paketom Z51 Performance Package dokáže novinka akcelerovať z 0 na 96 km/h pod tri sekundy. Nechajme sa prekvapiť, kde až zájdu neskôr odvodené výkonnejšie a ešte lahšie verzie. Mimochodom, C8-čka váži 1 530 kilogramov.
Zásadnou dizajnovou zmenou prešiel aj vnútrajšok, ktorý pôsobí podstatne futuristickejšie a technicky vyspelejšie. Centrom palubovky je rozmerný, na vodiča natočený displej, ďalší širokouhlý sa nachádza priamo za volantom. Ten je tvarovo skutočne netypický. Rovnako zaujme aj stredový tunel, ktorý priamo nadväzuje na palubovku a značnou mierou oddeľuje vodiča od spolujazdca. Na odvrátenej strane od vodiča sa na ňom nachádza pás s usporiadanými tlačidlami.