Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Pozri si naše tipy na darčeky, ktoré by sme si kúpili aj my 🤩
18. októbra 2018 o 11:17
Čas čítania 0:00
Sona O.

Spotify prišlo s hororovou reklamou, za ktorú sa muselo ospravedlniť

HUDBA SPOTIFY YOUTUBE
Uložiť Uložené

Aj také obrovské spoločnosti ako Spotify robia chyby.

Spotify prišlo ešte v júni tohto roku s hororovo ladeným videom, ktoré sa nepozdávalo britskej rade pre reklamu. Objavilo sa totiž na YouTube, kde k nemu mali prístup aj deti a mladší diváci a obsahovala vraj zábery, ktoré by ich mohli znepokojiť. 

Aktéri reklamného spotu počúvali pieseň s názvom Havana od speváčky Camily Cabello. Hudba mala zobudiť strašidelnú bábiku, ktorá potom naháňala a strašila postavy reklamy vždy, keď počúvali túto pesničku. 

Spotify prišlo s hororovou reklamou, za ktorú sa muselo ospravedlniť
Zdroj: Spotify

Rada pre reklamu argumentovala tvrdeniami, že vo videu boli použité scény pre deti veľmi blízke ako ukladanie do postele či hračky. Preto by mohla mať práve na ne neblahé účinky. Okrem toho sa tiež objavila pred videom o hrách na kanáli sústredenom predovšetkým na detských divákov. 

Spotify mal tak trochu pocit, že to Rada pre reklamu preháňa, pretože v ich spote nebolo žiadne násilie ani krviprelievanie a hoci mala trochu strašidelnú atmosféru, názov „zabijácke pesničky, ktorým neodoláš," naznačoval, že sa jednalo skôr o vtip než o seriózny horor. 

Odporúčané
Rado tvorí titulné obrázky pre svetoznámych Youtuberov. Jeden thumbnail môže stáť aj 1 000 eur (Rozhovor) Rado tvorí titulné obrázky pre svetoznámych Youtuberov. Jeden thumbnail môže stáť aj 1 000 eur (Rozhovor) 4. decembra 2024 o 9:30

Naviac sa ukázalo, že reklamu videli hlavne diváci vo vekovom rozmedzí 18 až 44 rokov. Ani tento argument však neuspel a Spotify muselo nakoniec video z Youtube stiahnuť a za jeho obsah sa verejne ospravedlnili. 

„Potvrdzujeme záver Rady pre reklamu a ľutujeme akékoľvek nepríjemnosti, ktoré naša reklama spôsobila," znelo v ich oficiálnom vyjadrení. 

Domov
Zdieľať
Diskusia