Aj také obrovské spoločnosti ako Spotify robia chyby.
Spotify prišlo ešte v júni tohto roku s hororovo ladeným videom, ktoré sa nepozdávalo britskej rade pre reklamu. Objavilo sa totiž na YouTube, kde k nemu mali prístup aj deti a mladší diváci a obsahovala vraj zábery, ktoré by ich mohli znepokojiť.
Aktéri reklamného spotu počúvali pieseň s názvom Havana od speváčky Camily Cabello. Hudba mala zobudiť strašidelnú bábiku, ktorá potom naháňala a strašila postavy reklamy vždy, keď počúvali túto pesničku.
Rada pre reklamu argumentovala tvrdeniami, že vo videu boli použité scény pre deti veľmi blízke ako ukladanie do postele či hračky. Preto by mohla mať práve na ne neblahé účinky. Okrem toho sa tiež objavila pred videom o hrách na kanáli sústredenom predovšetkým na detských divákov.
Spotify mal tak trochu pocit, že to Rada pre reklamu preháňa, pretože v ich spote nebolo žiadne násilie ani krviprelievanie a hoci mala trochu strašidelnú atmosféru, názov „zabijácke pesničky, ktorým neodoláš," naznačoval, že sa jednalo skôr o vtip než o seriózny horor.
Naviac sa ukázalo, že reklamu videli hlavne diváci vo vekovom rozmedzí 18 až 44 rokov. Ani tento argument však neuspel a Spotify muselo nakoniec video z Youtube stiahnuť a za jeho obsah sa verejne ospravedlnili.
„Potvrdzujeme záver Rady pre reklamu a ľutujeme akékoľvek nepríjemnosti, ktoré naša reklama spôsobila," znelo v ich oficiálnom vyjadrení.