Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Štvrtok 3. 12. 2020 meniny má Oldrich

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
Hudba
1
Sona O.
18. október 2018, 11:17
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Spotify prišlo s hororovou reklamou, za ktorú sa muselo ospravedlniť

Aj také obrovské spoločnosti ako Spotify robia chyby.

Sona O.
18. október 2018, 11:17
Spotify prišlo s hororovou reklamou, za ktorú sa muselo ospravedlniť
Zdroj: Spotify
Musíš byť prihlásený/á , aby si mohol uložiť článok.
Nepodařilo se uložit změny. Zkus se nově přihlásit a zopakovat akci.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
1
Uložiť na neskôr.
Uložený článok nájdeš
v ponuke používateľa.

Spotify prišlo ešte v júni tohto roku s hororovo ladeným videom, ktoré sa nepozdávalo britskej rade pre reklamu. Objavilo sa totiž na YouTube, kde k nemu mali prístup aj deti a mladší diváci a obsahovala vraj zábery, ktoré by ich mohli znepokojiť. 

 

Aktéri reklamného spotu počúvali pieseň s názvom Havana od speváčky Camily Cabello. Hudba mala zobudiť strašidelnú bábiku, ktorá potom naháňala a strašila postavy reklamy vždy, keď počúvali túto pesničku. 

 

Spotify prišlo s hororovou reklamou, za ktorú sa muselo ospravedlniť
Zdroj: Spotify

 

Rada pre reklamu argumentovala tvrdeniami, že vo videu boli použité scény pre deti veľmi blízke ako ukladanie do postele či hračky. Preto by mohla mať práve na ne neblahé účinky. Okrem toho sa tiež objavila pred videom o hrách na kanáli sústredenom predovšetkým na detských divákov. 

 

Spotify mal tak trochu pocit, že to Rada pre reklamu preháňa, pretože v ich spote nebolo žiadne násilie ani krviprelievanie a hoci mala trochu strašidelnú atmosféru, názov „zabijácke pesničky, ktorým neodoláš," naznačoval, že sa jednalo skôr o vtip než o seriózny horor. 

 

Naviac sa ukázalo, že reklamu videli hlavne diváci vo vekovom rozmedzí 18 až 44 rokov. Ani tento argument však neuspel a Spotify muselo nakoniec video z Youtube stiahnuť a za jeho obsah sa verejne ospravedlnili. 

 

„Potvrdzujeme záver Rady pre reklamu a ľutujeme akékoľvek nepríjemnosti, ktoré naša reklama spôsobila," znelo v ich oficiálnom vyjadrení. 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: bbc.com Tagy: youtube, spotify, reklame
Ohodnoť článok
0
Zdieľaj článok
Hodnotenie tohto článku je dostupné len s aktívnym predplatným REFRESHER+.
Predplatiť si
Zrušiť
Pri hodnotení článku nastala chyba. Skús sa nanovo prihlásiť a znova ohodnotiť článok.

V prípade že problémy pretrvávajú, kontaktuj prosím administrátora.
OK
NAHOR
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie
Domov
Zdielať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.