Superb modelového roku 2018 dostáva viacero vychytávok.
Niežeby sme mali tých noviniek od Škody za posledné obdobie málo, skôr naopak, česká automobilka nám ale najnovšie servíruje opäť niečoho nového. Aj napriek tomu, že Superb si na plnohodnotný facelift musí ešte nejaký ten rôčik počkať, pri príležitosti nového modelového roku sme svedkami vskutku nečakane rozsiahlych zmien. Zvonku sa prakticky nič nemení (pribudli len 19" disky Acamar a čierny lak Velvet), v interiéri sú ale novinky okamžite badateľné. Ako prvé je to úplne nová, 9,2" obrazovka multimediálneho systému, ktorý poznáme napríklad z faceliftovanej Octavie, ale aj modelov Kodiaq, Karoq, respektíve Golf či Arteon. Síce v spomínaných modeloch ide vždy o decentne odlišný tvar a zapracovanie do palubnej dosky, ani tu nechýba čisto sklenený dizajn bez fyzických tlačidiel. Tie totiž vystriedala úplne hladká plocha a niekoľko dotykových tlačidiel po stranách. Vrcholný infotainment Columbus tak nahrádza doterajšiu, maximálne 8" obrazovku a zároveň prináša modernejší a hodnotnejší dojem. Zmeny pritom neobišli ani systém Swing, ktorý má po novom miesto piatich palcov až 6,5" displej.
Ďalšou úplnou novinkou je masážne sedadlo vodiča, ktoré je možne zakúpiť výhradne v kombinácii s ventilovaním a koženým čalúnením. Superb modelového roku 2018 ďalej v ponuke počíta už aj so zdvojenými akustickými sklami v predných dverách. O lepšie odhlučnenie sa stará špeciálna fólia medzi jednotlivými vrstvami. Nemusíme si hovoriť o tom, že Superb je skutočne veľkým autom, no a hlavne priestranný interiér je toho dôkazom. Škoda tak predstavuje funkciu Digital Voice Enhancement, čiže elektronické zosilnenie hlasu - vďaka mikrofónu sa hlas prednej posádky prenesie a zosilni k zadným pasažierom. Vzhľadom k novým smerniciam, ktoré nadobudnú platnosť od budúceho roku aj Superb dostal automatické núdzové volanie, teda systém eCall s automatickým upozornením bezpečnostných zložiek v prípade nehody. Aby toho nebolo málo, technológia Manoeuvre Assist prešla vylepšením - pri parkovaní asistent sám zabrzdí vozidlo v momente, ak by mal pred sebou prekážku, ktorú si šofér nevšimne. Nuž, už si len počkať na full-LED svetlomety a plne-digitálne budíky a Superb sa skutočne veľmi blízko priblíži ku koncernovému Passatu.