Z týchto zmien rozhodne nebudeš mať dobrý pocit.
Škótsky grafický dizajnér s prezývkou Reilly znepokojuje fanúšikov módy novým projektom Fakenews. V ňom zobral logá známych značiek, medzi nimi i obrovské módne ikony, od Gucci až po Yeezy a premenil ich do vizuálu firiem, s ktorými sa stretávame každý deň. Chanel sa tak zmenil na pobočku Google, kým Supreme na obľúbený reťazec s jedlom. Všetko to však má aj veľmi ironickú stránku, Reilly totiž mnohým z týchto značiek, napríklad Nike či Gucci, navrhoval reklamnú kampaň a často aj ich dizajnmanuál, to však neznamená, že si trošku nemôže vystreliť aj zo svojich zamestnávateľov. Reworky symbolov sú špeciálne navrhnuté tak, aby sa pri ich prezeraní cítil divák nekomfortne, tak sa nezabudni podeliť s názorom aj ty, ako na teba Fakenews vplýva.