Populárna sociálna sieť prichádza s poriadnou novinkou.
Snapchat poriadne šokoval. Predstavil totiž slnečné okuliare s vlastnou kamerou pod názvom Spectacles. Tie by mali po stlačení gombíka zvládnuť natáčať maximálne 10-sekundové videá, ktoré po schválení pošle priamo do zapnutej aplikácie v mobile. Ak si však hneď pomyslel na natáčanie ľudí či zábavných alebo trápnych situácií na ulici, na to môžeš rovno zabudnúť. Po spustení nahrávania totiž začnú blikať vstavané diódy, ktoré okolie upozornia na potenciálne nebezpečenstvo. Okuliare sú, samozrejme, dobíjateľné, ich batéria vydrží približne jeden deň. Dostupné budú v troch farbách - čiernej, azúrovej a lososovej. Šošovka kamery zaberie 115-stupňový uhol, vďaka čomu budú nasnímané videá trošku pripomínať perspektívu rybieho oka, Snapchat však argumentuje väčším realističnom. "Na rozdiel od headsetov pre virtuálnu realitu, ktoré pred vás stavajú stenu kovu, je naša technika omnoho otvorenejšia. Doslova zachytávate dianie," vyhlásil CEO Snapchatu Evan Spiegel. Tomu, že ide v podstate iba o kameru v okuliaroch bude zodpovedať aj cena - novú vychytávku môžeš mať za len 130 dolárov.
Spolu s predstavením Spectacles ohlásil Snapchat aj jednu väčšiu zmenu. S názvom Snapchat sa môžeme rozlúčiť, nový názov spoločnosti bude znieť Snap, Inc. a podobne neskôr aj jej produkty. Celá pointa je, aby bol názov jednoduchší, prehľadnejší a hlavne zapamätateľnejší pre starších a nových ľudí, kedže spomedzi najväčšej konkurencie v podobe Facebooku a Instagramu má stále najmenej používateľov. Či to bude stačiť, uvidíme.