Kampaň je zameraná najmä na mladých.
Smernica Európskej únie je už v platnosti. Doteraz nás pred škodlivosťou fajčenia varovali nezáživné texty, ktoré každý iba prehliadal. To si zrejme uvedomili aj vyššiepostavení a na škatuľky cigariet teraz pribudli aj obrázky. Poriadne nechutné obrázky. Tie majú ešte zvýšiť prevenciu proti začatiu fajčiť, a to zobrazovaním drsných fotografií - napríklad čiernych pľúc, fajčiacich detí, rozožraných úst, zničeného jazyka alebo plačúcej rodiny pri otcovom náhrobku. V hre je 42 obrázkom, ktoré majú spolu s doterajším textom hlásať osvetu. Varovaniam sa navyše fajčiar nevyhne - podľa smernice musia pokrývať aspoň tretinu plochy škatuľky a výrobcovia ich musia pravidelne obmienať, aby sa zákazníkom neopozerali. Nové opatrenie má byť zamerané na prevenciu mladých pred začatím fajčiť, zatiaľ má však úspech a podporu iba u analytikov. Cieľom novely je postupne ešte viac sťažiť fajčiarstvo, napríklad zakázaním ochutených cigariet. Tak čo, vytiahneš svoj zapaľovač aj nabudúce?