Svet sa zrejme zbláznil.
Jednému z najznámejších priekopníkov herného priemyslu opäť začína svitať na lepšie časy, hoci to tak počas posledných pár rokov ani zďaleka nevyzeralo. Trhová hodnota japonského Nintenda behom niekoľkých dní závratne stúpla, čo má na svedomí nedávno sprístupnená mobilná hra Pokémon GO, ktorá funguje na princípe rozšírenej reality. A to ani zďaleka nie je všetko. Šialenstvo okolo nového titulu, kde majú hráči za úlohu chytať a trénovať malé virtuálne príšerky, síce ešte len začína naberať na obrátkach, no už teraz máme oficiálne potvrdené, že je na obrovskom internete populárnejší ako pornografia. Áno, čítate správne. Tvrdia to aktuálne štatistiky internetového giganta Google, ktoré nám vďaka prehľadného grafu poskytujú náhľad na nedávny vývoja popularity vyhľadávaného výrazu "pokemon go". Revolučná chvíľa nastala 11. júla, čiže minulý pondelok, a po uvoľnení hry pre ďalšie významné spotrebiteľské trhy, vrátane Európy, to bez akýchkoľvek pochýb ešte poriadne narastie. Za zmienku taktiež stojí, že podobný trend zaznamenali i odborníci z obľúbenej internetovej destinácie Pornhub, kde im v porovnaní so situáciou pred príchodom hry z ničoho nič narástol dopyt po Pokémon porne až o približne 130%.