Ak ste si mysleli, že je v tomto má prsty Brabus, mýlili ste sa.
Aj napriek tomu, že Mercede-Benz sa už v prípade triedy E sústredí predovšetkým na najnovšiu generáciu pod označením W213, ktorú sme spoznali len nedávno, tuningoví experti zo stajne Posaidon sa rozhodli pozrieť na zúbky predošlému vyhotoveniu. Do parády si zobrali jeho najvýkonnejšiu dostupnú verziu, čiže model E 63 AMG S, ktorý prekopali prakticky od základov, no a výsledok je rozhodne jeden z tých z kategórie dych-berúcich. Nepochybne, reč je predovšetkým o zásahoch do agregátu, ktorý zastupuje už i v základe fascinujúci 5,5-litrový osemvalec biturbo. Vďaka rozsiahlym úpravám samotnej jednotky, prevodovky, výmene turbodúchadiel či úplne novému výfukovému potrubiu firmami Posaidon a BSTC Performance sa výsledný výkon vyšplhal až na neuveriteľnú hodnotu 1020 koní a 1400 N.m. Sila, samozrejme, putuje na všetky štyri kolesá a to prostredníctvom 7-stupňovej automatickej prevodovky.
Kvôli snahe o odľahčenie prišla E 63-ka o množstvo doplnkov, zatiaľ čo tie, ktoré vo vozidle ostať museli, boli nahradené karbónovými dielmi. Stalo sa tak aj v prípade nových nárazníkov, kapoty, či aerodynamických detailov. Pohľad do interiéru navyše prezrádza, že za obeť padol aj zadný rad sedadiel vrátane výplní dverí. Výsledok však zjavne stál za to, nakoľko nemeckí technici z dieľne Posaidon informujú o tom, že ich počin nazvaný Revolution One, dokáže vystreliť z pokoja na rýchlosť 100 km/h len za 2,8 sekundy, pričom rozbehne sa až na rýchlosť 368 km/h. Vtedy sa však ozve obmedzovač, nakoľko viac by už nezniesli pneumatiky. Koniec koncov, i tak ide o skutočne pozoruhodné údaje, ku ktorým navyše firma Posaidon hlása, že ide nielen o vôbec najvýkonnejší, ale aj najrýchlejší Mercedes-Benz na svete, ktorý disponuje homologizáciou pre bežné cesty. Na záver dodám, že exemplár je postavený na značkových diskoch ADV.1 Wheels, za ktorými sa ukrývajú karbón keramické brzdy s kotúčmi o rozmeroch 420 vpredu, respektíve 360 milimetrov vzadu.