Toto je pani Anička, nová diva slovenského internetu a osoba s najväčším rizzom v okolí. Besties? Veď to znie ako beštia, prezradila v našom rozhovore.
„Ahojte besties, asi ma poznáte, keďže som v Kauflande GOAT," týmito slovami začína ikonické video, ktoré si za necelé dva týždne nazbieralo na TikToku a Instagrame viac ako 3 milióny pozretí.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Žiari v ňom diva z Kauflandu, pani Anička, ktorá zdraví divákov a označuje ich ako besties. Chodí po predajni a ďalej rozpráva jazykom, ktorý dnes pozná a chápe málokto. Pri pokladni ťa rizzne, po správnom uložení chleba sa pochváli hrdým slay a sama vie, že je v predajni GOAT. K tomu všetkému ti ešte v sprievode frázy very demure, very mindful odporúča jeden z ich produktov.
Kávička s kolegyňou a Nora Kabrheľová
Generácia Z sa totiž v poslednom období dorozumieva pomocou viacerých výrazov, ktoré sú najmä pre staršie ročníky nepochopiteľné. Nie však pre pani Aničku, ktorá má big brat energy, no síce občas sa zamýšľa nad tým, či nie je delulu.
V našom rozhovore prezradila, že stojí za názorom, že mladá generácia by sa mala najprv naučiť poriadne materinskú reč a slang si nechať pre svoj okruh ľudí. Zároveň dodala, že slangový výraz slova Bestie je pre ňu nepochopiteľný.
Videá zo série TikToky z Kauflandu búrajú v posledných dvoch týždňoch internety. Po úspešnom reelsku sa k predavačke Aničke pridala jej kolegyňa. S tou si pri emočnej a virálnej piesni o domove sadnú na spoločnú kávičku a užívajú si moment.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Zatiaľ najnovšia časť posunula tento koncept ešte o čosi vyššie. Pani Aničku pri pokladni navštívi jej bestie, ktorou je známa tvár slovenského šoubiznisu aj internetu, Nora Kabrheľová. Slay queen, zaznie z úst podnikateľky a na záver sa im spoja ruky v jedno srdiečko.
Stále lepšia angličtina, než má ministerka kultúry, tvrdia komentujúci
Videá s pani Aničkou si na účtoch sociálnych sietí Kauflandu vyslúžili pravdepodobne až nečakaný úspech. Ľudia sa v komentároch bavia ďalšími slangovými výrazmi Gen Z, prípadne žiadajú, nech reťazec okamžite zvýši plat marketérom, ktorí za touto tvorbou stoja.
Zobraziť tento príspevok na Instagrame
Zo spomenutých komentov vyberáme populárne ako „pani predavačka je veľmi Skibidi“ prípadne „stále oveľa lepšia angličtina, než má naša ministerka kultúry“. Content v kombinácii slovníka mladej generácie a usmievavej divy neunikol ani známym slovenským influencerom.
Zaujali tým aj influencerov
Pod videá pridali komentáre mená ako Fero Joke či Milan Bez Mapy. Milan sa dokonca v úsmevnom komente pýtal, v ktorej pobočke Aničku nájde, pretože už chce chodiť nakupovať len tam.
Necelý milión pozretí dokonca nazbieralo aj video s nepodarenými zábermi pri točení, ktoré Kaufland publikoval len pár dní po prvom videu.
Za týmto počinom stojí teda okrem pani a TikTokovej divy Aničky aj agentúra Respect APP, ktorá tvorí TikToky pre Kaufland Slovensko. Agentúru aj lokálnu divu z predajne sme oslovili na krátky rozhovor, v ktorom sa bližšie dozvieš, ako tento nápad vznikol či ako sa cítila pani Anička pri tvorbe takéhoto formátu.
Copywriterky Darlene a strategičky Bašky sme sa v úvode pýtali, ako im vôbec napadlo spraviť takýto formát.
„TikToky pre Kaufland tvoríme od roku 2021. Sme fakt že hard fanúšičky TikToku. Poznáme internetové memes, denné trendy, popkultúrny slang a TikTokový jazyk, takže tvorba je pre nás veľmi jednoduchá. Stačí nám jeden-dva brainstormingy a vždy si povieme “Toto je brutálny trend - urobme ho na Kauflande!”. Ľudia si na internet a hlavne v “short-form videách” chodia oddýchnuť, zabaviť sa a to im chceme dať," načali dámy z agentúry.
Fičí niečo podobné aj v zahraničí?
„Áno, našou inšpiráciou sú ikonické TikTokové profily ako Duolingo, KFC Portugal, Paralympics či Flixbus. Samozrejme, všetky nápady musíme prispôsobiť našim slovenským “insightom”. Nekopírujeme zahraničie, iba sa zapájame do trendov, ktoré nás samé bavia a zabávajú. Veľmi nás tešia komentáre “TAKTO SA TO MÁ ROBIŤ” “TOTO JE MARKETING”.
Mali ste problém nájsť človeka na realizáciu?
Čo sa dozvieš po odomknutí?
- Ako našli ideálneho človeka na túto reklamu.
- Či čakali takýto úspech.
- Čo je s pani Aničkou v pláne ďalej a na čo sa môžeme tešiť.
- Ako sa na to pripravovala samotná Anička.
- Čo zažíva po tom, čo sa z nej stala slávna postava TikToku.