Podnikáš, máš vlastnú značku či zastupuješ firmu, ktorá sa chce zviditeľniť na trhu? Poď na konferenciu, kde ťa oboznámime s naším know-how a ukážeme ti, ako zaujať mladú cieľovku.
Tradičná online reklama je efektívna, pomerne jednoduchá na výrobu a ľahko merateľná. Má však jeden háčik. Internet je natoľko presýtený reklamou, že sa ľudia naučili tento obsah podvedome filtrovať. Ako teda zviditeľniť svoju značku, produkt alebo službu, ak si tvoja cieľová skupina prestáva všímať reklamný obsah? Riešením je kvalitne spracovaná natívna reklama.
Komunikujeme témy, ktoré naše publikum prirodzene zaujímajú a považuje ich za hodnotné. Klientov produkt alebo služba do toho obsahu prirodzene zapadne a nepôsobí rušivo. Je to efektívny nástroj, ako organicky vzbudiť záujem cieľovej skupiny.
Hravou a interaktívnou formou dokážeme prostredníctvom natívnej reklamy odkomunikovať rôzne témy, ako napríklad investovanie či podanie prvej pomoci. Natíva poskytuje aj priestor na budovanie povedomia o náročných témach, akými sú starostlivosť o duševné zdravie či prevencia proti ochoreniam.
Tento typ reklamy nás baví a z Refresheru a natívy sa tak v počas rokov stal love match. Na konferencii Ako sa robí (natívna) reklama v roku 2024? sa podelíme o naše know-how a ukážeme ti, ako môžeš mladú cieľovku zaujať aj ty.
Do kalendára si poznač 7. decembra, čakať ťa budeme v Hubhub Twin city C v Bratislave. Príliš dlho neváhaj, kapacita konferencie je obmedzená. Okrem bohatého programu ťa čaká aj dobré jedlo a súťaž o skvelé ceny.
- Intro do natívnej reklamy.
- S vývojom natívnej reklamy ťa oboznámi Dáša Karpelová, CEO IAB Slovakia.
- Ukážeme ti, ako sa plánuje natívna kampaň v Refresheri.
- Vysvetlíme ti, ako sa vyhodnocuje natívna kampaň z pohľadu klienta – o svoje know-how sa v tomto prípade podelí Ondrej Mikuš, Online Marketing Sr. Specialist zo spoločnosti Telekom Slovensko.
- Dozvieš sa, ako sa vyhodnocuje kampaň aj z pohľadu agentúry – o skúsenosti sa podelí Barbora Gabrižová, Head of Data & Analytics z GroupM.
- Na panelovej diskusii zodpovieme všetky tvoje otázky.
- Predstavíme ti aktuálne trendy a čo nás čaká v roku 2024 v natívnej reklame.
- Kvíz a súťaž o vecné ceny s hlavnou výhrou DIMAQ kurz.
Registrácia na konferenciu je ukončená.
Realizované s finančnou podporou Nadácie Ministerstva hospodárstva SR na rok 2023.