5. Diabol nosí Pradu (aj na tvári)
Svoj debut v biznise s krásou v auguste oslávila módna značka Prada. Taliansky label doteraz ponúkal len parfumy, no nedávno uviedol na trh dva nové kozmetické rady: Prada Skin a Prada Color. Oba sú navrhnuté tak, aby sa dali znovu naplniť (refill je zvyčajne lacnejší), a vyvinula ich skupina L’Oréal.
Nová skrášľovacia línia obsahuje všetko, čo budeš potrebovať: krémy a séra s cenovkami až do 410 €, štetce, rúže, očné tiene či makeup. Či sa s takými cenami uchytí, ukáže až čas, no napríklad značkám Dior a Chanel sa podarilo v beauty biznise etablovať.
6. Hladká a zjednotená pleť do vrecka
Fenty Beauty má nový beauty drop prakticky každý týždeň. V lete nás značka zasypala všeličím vrátane limitovaných farieb svojich kultových produktov. Tentoraz pribudol ľahký makeup v tyčinke, pevná verzia k existujúcemu makeupu Eaze Drop Blurring Skin Tint. Ľahko sa nanáša, rozotrieš ho aj prstami cestou do školy či do práce a okrem prirodzene matného finišu zrejme oceníš aj efekt menej viditeľných pórov a nedokonalostí.
Cena: 35 €