- produkty a služby určené pre osoby staršie ako 18 rokov
- sex, nahotu a iný NSFW obsah
- násilie, krv alebo obsah nevhodný pre citlivé povahy
Ktoré podniky a kluby preferujú opýtaní párty „borci“? A čo tvorí obsah ich kabelky počas piatkového večera? To všetko sa dozvieš v našej ankete.
A máme tu druhé pokračovanie našej predchádzajúcej ankety. Šajmo opäť nasadol do taxíka, aby spovedal mladých ľudí, ktorí išli z piatkového párty mesta domov. K tomu si, samozrejme, zobral borovičku BOREC na pohostenie, ale bol zodpovedný a za volantom nesedel. Správny borec predsa nešoféruje, správny borec sa vozí.
Šajmo sa pýtal rôzne otázky. Zaujímalo ho, kam opýtaní pasažieri cestujú, aký je ich obľúbený podnik alebo čo majú v kabelke. Poprípade aká pesnička je ich „go-to“, ktorá ich poriadne naštartuje. Taktiež chcel vedieť, či využívajú taxíky. Zistil, že mladí ľudia sa v neskorých nočných hodinách najradšej bezpečne odvezú domov „nočákmi“ alebo si zavolajú taxislužbu.
Alkohol predsa za volant nepatrí. Túto myšlienku komunikuje v novej kampani aj značka BOREC v spolupráci s taxislužbou HOPIN, ktorej iniciatívou je znížiť čo najviac dopravných nehôd spôsobených alkoholom. Tvárou kampane „BOREC NEŠOFÉRUJE, BOREC SA VOZÍ“ je slovenský raper Ego, ktorého ikonická pesnička „Vozíme“ sa stala hlavnou znelkou.
„Ak chcete piť alkohol, auto nech zostane doma. Možností, ako sa dostať na miesto zábavy alebo z nej domov, je hneď viacero. Najčastejšou alternatívou je cesta taxíkom a aj preto sme sa spojili s taxislužbou HOPIN, v rámci ktorej budeme motivovať zákazníkov, ktorí keď pijú, aby nešoférovali a využili taxi,“ povedala brand manažérka značky BOREC Barbora Sásková.
Ak si v nejaký ten piatkový večer kúpiš celú fľašu borovičky BOREC alebo tri panáky vo vybraných baroch, dostaneš promo kód na taxík HOPIN so zľavou 5 eur. Všetky informácie, ako získať zľavu, nájdeš tu. Tak buď rozumný. Neohrozuj zbytočne seba a ostatných, radšej sa odvez bezpečne domov.