Ako sme strávili deň voľna? Zistíš vo videu.
Slováci a Česi trávia so svojimi partnermi len 2,5 hodiny denne, ukázal prieskum Kofoly. Takmer dve tretiny opýtaných zároveň povedali, že majú na partnera menej času, ako by v potrebovali. Obľúbená značka si uvedomuje, že o lásku sa treba starať, a preto predstavila kampaň s názvom Láskyplný piatoček. Kofola sa rozhodla svojim zamestnancom venovať deň voľna navyše a na rovnaký krok vyzýva aj ostatných.
„V Kofole sme sa rozhodli zaviesť tzv. Láskyplný piatoček – deň na lásku, ktorý nám umožní starať sa o ňu, aby nevyprchala. Okrem reálneho dňa voľna pre všetkých našich zamestnancov ide o celospoločenské otvorenie témy. Radi by sme našou iniciatívou za Láskyplný piatoček inšpirovali aj ostatných a naštartovali tak pozitívnu zmenu v celej spoločnosti,“ vysvetlil Jannis Samaras, majiteľ a náčelník Kofoly ČeskoSlovensko.
K iniciatíve Láskyplný piatoček sme sa rozhodli pripojiť aj my v Refresheri. Spoločne s našimi partnermi a partnerkami sme vyrazili na opekačku. Deň sme si poriadne užili a okrem zábavy sme si dopriali aj štipku nostalgie. Šajmo s priateľkou si zaspomínali na svoje začiatky a jedinečný zážitok, ktorý im priniesol Refresher. A Majdo zase prezradil, že prvé týždne jeho vzťahu boli ťažké. Najmä pre Šajma.
Chceš si užiť Láskyplný piatoček so svojím partnerom či partnerkou aj ty? Pošli svojmu zamestnávateľovi Žiadosť o voľno na lásku a pridaj sa k iniciatíve Láskyplný piatoček.
#kofola #laskyplnypiatocek #kedjumilujesniejecoriesit #laska