V historickej rezidencii sa o ich gastropotreby budú starať špičkoví kuchári a pochutnať si budú môcť na prémiových jedlách z michelinského menu.
Už tento víkend by mala na Slovensko zavítať extravagantná milionárska rodina z reality šou Geissenovci, ktorých osobne pozval ešte minulý rok na výstave Expo 2020 v Dubaji minister hospodárstva Richard Sulík v slovenskom pavilóne počas varenia bryndzových halušiek. Na Slovensku by mali byť približne týždeň.
Nemecká celebritná rodina v zložení Robert (58) a Carmen (56) Geissenovci a ich dcéry Shania Tyra (17) a Davina Shakira (18) príde nakrútiť epizódu svojej šou Geissenovci – Ťažký život milionárov, ktorá sa vysiela už viac ako 10 rokov a má už vyše 20 sérií. V rámci slovenskej epizódy majú zviditeľniť zákutia našej krajiny vo svete a pomôcť pri propagácii Slovenska, informovalo ešte v apríli SME.
S blížiacim sa príchodom Geissenovcov sa v médiách začali objavovať informácie o tom, aký luxus si u nás rodina zadováži. Podľa informácií denníka Plus jeden deň sa víkendová návšteva milionárov začne v Bratislave a po sobote strávenej so županom Bratislavského kraja Jurajom Drobom sa presunú do Pezinka, kde budú ubytovaní v luxusnom zámku Šimák Pezinok.
V historickej rezidencii sa o ich gastropotreby budú starať špičkoví kuchári a pochutnať si budú môcť na prémiových jedlách z michelinského menu. Pre Geissenovcov majú pripravené aj špeciálne víno – Frankovku modrú, Spinot Noir.
Manažér zámku Štefan Šimák mladší prezradil, že po príchode bude Carmen čakať osobný kaderník a pre Roberta pripravili motorku, aby sa ňou previezol po nádvorí. Počas pobytu na zámku si budú môcť užiť aj špeciálny program historických šermiarov. Stretnúť sa majú aj s ministrom Richardom Sulíkom, ktorý ich pozval.
Natáčanie jednej epizódy reality šou si však zrejme bude vyžadovať, aby sa nezastavili len v Bratislave, ale aby pochodili viacero kútov krajiny. Hovorca strany SaS Ondrej Šprlák potvrdil, že rodina sa chystá spoznávať Slovensko. Za svoju návštevu Slovenska by podľa dostupných informácií nemali dostať žiadny honorár, pričom podľa Sulíka jedna epizóda bude mať ako reklama pre Slovensko marketingovú hodnotu minimálne 100-tisíc eur.