Prepnúť do nočného režimu
Prepnúť do denného režimu
Streda 28. 9. 2022 meniny má Václav

hľadaj na refresheri

Chceš dostávať notifikácie aj na tomto zariadení?
News

Štadión FC Barcelona sa bude volať Spotify. Jeho logo od nového roka nájdeš aj na hráčskych dresoch

Hodnota štvorročnej zmluvy má byť 310 miliónov dolárov.

Eduard Starkbauer
16. marec 2022, 15:56 Čas čítania: 0:56
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Štadión FC Barcelona sa bude volať Spotify. Jeho logo od nového roka nájdeš aj na hráčskych dresoch
Zdroj: FC Barcelona/propagační materiál/volně k užití
Odoberať newsletter REFRESHERu
10 najlepších člankov Refresheru, raz za týždeň. Ak ťa emaily prestanú baviť, tak ich kedykoľvek zrušíš. Zadaním emailu súhlasíš s podmienkami portálu.
News
1
Eduard Starkbauer
16. marec 2022, 15:56
Čas čítania: 0:56

Štadión FC Barcelona sa bude volať Spotify. Jeho logo od nového roka nájdeš aj na hráčskych dresoch

Hodnota štvorročnej zmluvy má byť 310 miliónov dolárov.

Eduard Starkbauer
16. marec 2022, 15:56
Čas čítania: 0:56
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Štadión FC Barcelona sa bude volať Spotify. Jeho logo od nového roka nájdeš aj na hráčskych dresoch
Zdroj: FC Barcelona/propagační materiál/volně k užití

Katalánsky futbalový klub FC Barcelona predstavil meno nového reklamného partnera. Stala sa ním najpoužívanejšia hudobná streamovacia platforma Spotify, ktorej logo budú mať na dresoch hráči 26-násobného španielskeho majstra od budúcej sezóny, rovnako aj ženský tím. Meno ikonického štadióna Nou Camp sa zmení prvýkrát od jeho otvorenia v roku 1957. 

 

Predstavitelia klubu s platformou podpísali zmluvu zatiaľ na najbližšie štyri sezóny. Vzhľadom na závažné finančné problémy klubu FC Barcelona The Verge predpokladá, že k finálnej dohode dospeje klub v apríli počas výnimočného zasadania delegátov. Klub zmenu už potvrdil aj na svojej oficiálnej stránke.

  

 

 

Spotify má za štvorročné sponzorstvo zaplatiť asi 310 miliónov dolárov. V poste na Twitteri naznačuje Alex Norström zo Spotify aj širšiu formu spolupráce so zámerom „zbližovania sveta hudby a futbalu a ponúknutia globálnej odpovede hráčom a hudobníkom“.

 

 


Už od budúcej sezóny sa návštevníci štadióna môžu tešiť aj na nové prvky vďaka nainštalovaným displejom promujúcim tvorbu nových a zaujímavých interpretov. Spotify podľa Norströma predstaví detaily všetkých technických inovácií plynúcich z partnerstva ešte tento rok.

 

Upozorniť na chybu. Ak si našiel nedostatok v článku alebo máš pripomienky, daj nám vedieť.
Zdroj: goal.com, theverge.comNáhľadový obrázok: Unsplash/Fikri Rasyid, Unsplash/Eyestetix Studio
NAHOR
Zdieľať
Uložiť Uložené
Zdieľať Zdieľať článok
Dostávaj najlepší obsah mailom
Nestíhaš všetko sledovať? Pošleme ti do schránky najčítanejší a najlepší obsah.
Žiadny spam. Kedykoľvek sa môžeš z odberu odhlásiť.
Posielať email
Najčítanejšie články
Teraz
24 hod
7 dní
30 dní
Viac z témy news
Viac článkov
Sponzorované články
Viac článkov
Ďalšie news viac news
Mohlo by ťa zaujímať
Prejsť na úvodnú stránku
Domov
Zdieľať
Diskusia
Hľadať
Viac
Zapni upozornenia a už ti nič neujde!

Chceš vedieť čo sa deje a mať prehľad? Dostávaj upozornenia o najhorúcejších správach na Refresheri.

(Príklady: Horel Notre Dame, Zomrel Mac Miller, Trailer na Avengerov)
(Príklady: Sagan skončil prvý, Nový zákon s vplyvom na moderných ľudí, Dnes nás čaká zatmenie slnka)
Ak chceš, aby sme ti poslali takmer všetky novinky, vyber túto možnosť.