Hodnota štvorročnej zmluvy má byť 310 miliónov dolárov.
Katalánsky futbalový klub FC Barcelona predstavil meno nového reklamného partnera. Stala sa ním najpoužívanejšia hudobná streamovacia platforma Spotify, ktorej logo budú mať na dresoch hráči 26-násobného španielskeho majstra od budúcej sezóny, rovnako aj ženský tím. Meno ikonického štadióna Nou Camp sa zmení prvýkrát od jeho otvorenia v roku 1957.
Predstavitelia klubu s platformou podpísali zmluvu zatiaľ na najbližšie štyri sezóny. Vzhľadom na závažné finančné problémy klubu FC Barcelona The Verge predpokladá, že k finálnej dohode dospeje klub v apríli počas výnimočného zasadania delegátov. Klub zmenu už potvrdil aj na svojej oficiálnej stránke.
OFFICIAL: Barcelona announce partnership with Spotify which will see their stadium renamed to Spotify Camp Nou 🎵 pic.twitter.com/qI9h7Qvl9T
— GOAL (@goal) March 15, 2022
Spotify má za štvorročné sponzorstvo zaplatiť asi 310 miliónov dolárov. V poste na Twitteri naznačuje Alex Norström zo Spotify aj širšiu formu spolupráce so zámerom „zbližovania sveta hudby a futbalu a ponúknutia globálnej odpovede hráčom a hudobníkom“.
We could not be more thrilled to be partnering with @FCBarcelona to bring the worlds of Music and Football together. We have always used our marketing investment to amplify Artists and this partnership will take this approach to a new scale https://t.co/OIRA4La45T
— Alex Norstrom (@alega) March 15, 2022
Už od budúcej sezóny sa návštevníci štadióna môžu tešiť aj na nové prvky vďaka nainštalovaným displejom promujúcim tvorbu nových a zaujímavých interpretov. Spotify podľa Norströma predstaví detaily všetkých technických inovácií plynúcich z partnerstva ešte tento rok.