Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
16. januára 2021, 13:52
Čas čítania 2:34
Adam Novosad

Spravili sme Witchera 3, nejak to vyjde. Rozhovory s vývojármi hry Cyberpunk 2077 dokazujú hrozivé nadčasy, smiešne platy a tlaky

TECH CD PROJEKT RED CYBERPUNK 2077
Uložiť Uložené

Detailný pohľad do vnútra vývoja Cyberpunku 2077 ukazuje konflikty, tlaky od manažmentu aj nesplniteľné ciele.

Kritika poľského štúdia CD Projekt Red, ktoré v decembri uviedlo svoju dlho očakávanú hru Cyberpunk 2077, tak skoro neutíchne. Hráči okamžite zistili, že hra je plná chýb, vyzerá nedokončene a neobsahuje množstvo sľubovaných funkcií, ktoré štúdio počas vývoja sľubovalo.

Šéf štúdia Marcin Iwiński preto nahral video, v ktorom sa hráčom ospravedlňuje a vysvetľuje, ako vývojárov limitovala staršia technika v súčasnej generácii herných konzol, ale aj tlaky očakávania verejnosti.

Odporúčané
Tvorcovia Cyberpunk 2077 sa naďalej vyhovárajú a klamú. V traileroch sme našli množstvo obsahu, ktorý v hre neexistuje Tvorcovia Cyberpunk 2077 sa naďalej vyhovárajú a klamú. V traileroch sme našli množstvo obsahu, ktorý v hre neexistuje 14. januára 2021, 16:11

Verejnosť na video zareagovala celkom kladne, keď hodnota akcií CD Projekt Red narástla o niekoľko percent, ale novinár Jason Schreier z Bloombergu teraz zverejnil svoj článok, v ktorom vyspovedal dohromady viac ako 20 súčasných a bývalých zamestnancov herného štúdia. Pod podmienkou anonymity mu porozprávali, ako vývoj prebiehal v skutočnosti, čo od nich vyžadovali manažéri a aké smiešne platy mali mnohí z nich.

Vytvorili sme Witchera 3, nejak to bude fungovať

Aj keď hru štúdio oznámilo v roku 2012, podľa vývojárov sa na nej začalo pracovať až v roku 2016. Nielenže si štúdio zaumienilo, že vyvinie hru, ale aj samotný herný engine, na ktorom bude fungovať. Jeden z vývojárov v rozhovore povedal, že práca na hre pripomínala cestu vlakom, pred ktorý niekto zároveň pokladá koľajnice.

Domov
Zdieľať
Diskusia