Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
Aktivuj si predplatné na pol roka zadarmo s ČSOB
16. januára 2021 o 13:52
Čas čítania 2:34

Spravili sme Witchera 3, nejak to vyjde. Rozhovory s vývojármi hry Cyberpunk 2077 dokazujú hrozivé nadčasy, smiešne platy a tlaky

Diskutovať
17
Uložiť Uložené

Detailný pohľad do vnútra vývoja Cyberpunku 2077 ukazuje konflikty, tlaky od manažmentu aj nesplniteľné ciele.

Kritika poľského štúdia CD Projekt Red, ktoré v decembri uviedlo svoju dlho očakávanú hru Cyberpunk 2077, tak skoro neutíchne. Hráči okamžite zistili, že hra je plná chýb, vyzerá nedokončene a neobsahuje množstvo sľubovaných funkcií, ktoré štúdio počas vývoja sľubovalo.

Šéf štúdia Marcin Iwiński preto nahral video, v ktorom sa hráčom ospravedlňuje a vysvetľuje, ako vývojárov limitovala staršia technika v súčasnej generácii herných konzol, ale aj tlaky očakávania verejnosti.

Odporúčané
Tvorcovia Cyberpunk 2077 sa naďalej vyhovárajú a klamú. V traileroch sme našli množstvo obsahu, ktorý v hre neexistuje Tvorcovia Cyberpunk 2077 sa naďalej vyhovárajú a klamú. V traileroch sme našli množstvo obsahu, ktorý v hre neexistuje 14. januára 2021 o 16:11

Verejnosť na video zareagovala celkom kladne, keď hodnota akcií CD Projekt Red narástla o niekoľko percent, ale novinár Jason Schreier z Bloombergu teraz zverejnil svoj článok, v ktorom vyspovedal dohromady viac ako 20 súčasných a bývalých zamestnancov herného štúdia. Pod podmienkou anonymity mu porozprávali, ako vývoj prebiehal v skutočnosti, čo od nich vyžadovali manažéri a aké smiešne platy mali mnohí z nich.

Vytvorili sme Witchera 3, nejak to bude fungovať

Aj keď hru štúdio oznámilo v roku 2012, podľa vývojárov sa na nej začalo pracovať až v roku 2016. Nielenže si štúdio zaumienilo, že vyvinie hru, ale aj samotný herný engine, na ktorom bude fungovať. Jeden z vývojárov v rozhovore povedal, že práca na hre pripomínala cestu vlakom, pred ktorý niekto zároveň pokladá koľajnice.

Pridaj sa do klubu REFRESHER+
Základné
5 €
Účtuje sa raz za 4 týždne
1,25 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Menej reklám
150 kreditov každé 4 týždne na nákup benefitov
Ročné - 17 %
60 € 50 €
Účtuje sa raz za rok
0,96 € / Týždeň
Prístup ku prémiovým článkom
Prístup k benefitom
Úplne bez reklám
2 000 kreditov ihneď na nákup benefitov
Zdieľanie článkov kamošom
Všetky možnosti predplatného Mám zľavový kód
Dokončením súhlasím s pravidlami a podmienkami portálu Refresher.
Domov
Zdieľať
Diskusia