Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
13. februára 2020, 9:35
Čas čítania 4:42
Peter Hlavička

Kopírovanie luxusných značiek pokračuje. Aké kópie sme našli v bratislavskej Zare, Bershke alebo Pull & Bear?

Kopírovanie luxusných značiek pokračuje. Aké kópie sme našli v bratislavskej Zare, Bershke alebo Pull & Bear?
Zdroj: REFRESHER.sk
MÓDA
Uložiť Uložené

Nájsť zaujímavý kúsok oblečenia je v bratislavských nákupných centrách takmer nemožné. Kópie luxusných produktov sú ale na každom rohu.

S imitovaním vysokej módy majú fast-fashion reťazce dlhoročné skúsenosti. Pre oko bežného spotrebiteľa sú totiž podobné kópie nerozoznateľné, vďaka inšpirácii z prehliadkových mól tých najpopulárnejších značiek vyzerá ponuka Zary, Bershky alebo H&M neustále trendy a v prvom rade im zabezpečuje poriadny profit. 

Porovnávanie kolekcií renomovaných módnych domov s ponukou reťazcov fast-fashion si na našom webe mohol vidieť už mnohokrát a najnovšie sme sa opäť vybrali do bratislavského nákupného centra Central aby sme zistili, ako sa situácia vyvinula za uplynulého pol roka. 

Odporúčané
Navštívili sme predajne fast-fashion reťazcov v Bratislave. Kópie luxusných značiek sú na každom rohu Navštívili sme predajne fast-fashion reťazcov v Bratislave. Kópie luxusných značiek sú na každom rohu 14. augusta 2019, 10:01
V tomto článku sa dozvieš:
  • Ktoré značky a návrhárov kopírujú vo svojich kolekciách fast-fashion reťazce
  • Ako vyzerajú aktuálne predajne Zara, Bershka a pod. 
  • Či sa reťazce za uplynulé roky v kopírovaní zlepšili
  • Aké produkty nás zaujali najviac
  • Prečo je na tom New Yorker zo všetkých predajcov najhoršie

Zara

copycat
Zdroj: REFRESHER.sk

V rámci španielskeho módneho konglomerátu Inditex má každá zo značiek presne definovanú svoju cieľovú skupinu, resp. zákazníka. Aj keď kolekcie Pull & Bear sa podobajú na kolekcie Bershky a tie majú zase veľa spoločné s ponukou Stradivarius, Zara medzi nimi vyniká a už niekoľko rokov si drží svoj status „luxusnej značky“. 

Na rozdiel od skutočných luxusných brandov je pritom úspech Zary len správne vykalkulovaným marketingovým plánom, ktorý okrem lacnej pracovnej sily stojí najmä na trendspottingu. O značkách a produktoch, ktoré budú populárne, musí Zara vedieť medzi prvými aby stihla vytvoriť ich vlastné verzie a distribuovať ich do všetkých pobočiek. 

copycat
Zdroj: REFRESHER.sk
Vyskúšaj predplatné
za 2,99
a čítaj všetko bez obmedzení
Pridaj sa k predplatiteľom
alebo Odomkni článok cez SMS
Pošli SMS na 8877 s textom CLANOK 80539 a dočítaj tento článok.
Cena SMS za otvorenie článku je 3,50 € s DPH. Ako to funguje?
Dočítaj článok do konca za SMS v hodnote 3,50€. Ako to funguje?
POSLAŤ SMS
Čítaj články bez obmedzení celý mesiac - predplatné len za 1,50€ navyše v porovnaní s jedným článkom. Ako to funguje?
POSLAŤ SMS
Čítaj bez obmedzení celý mesiac. Stačí poslať SMS (za 5€). Ako to funguje?
POSLAŤ SMS

Čo sa dozvieš po odomknutí?

  • Ako Zara predáva kópie tenisiek známej značky Balenciaga
  • Čo sme ešte našli v Zare a ako sa tieto produkty líšia od Bershky, či Pull & Bear
  • Modely ktorej značky vyzerajú ako nízkonákladová verzia Travisa Scotta
  • Napodobeniny tenisiek, ktorých značiek nájdeš v Pull & Bear
  • Aký najväčší "klenot" kópií sme našli tentoraz v reťazci New Yorker
Domov
Zdieľať
Diskusia