Na pomery televízie a s prihliadnutím na vysielací čas Instaqueen zaznamenala malú sledovanosť.
Zuzana Plačková to ako prvá slovenská influencerka dotiahla do televízie s vlastnou reality šou. Jojka jej ponúkla spoluprácu, ktorú podľa jej vlastných slov prijala hlavne kvôli peniazom, zároveň si chcela splniť televízny sen. Zdá sa však, že pokus o slovenskú verziu Kardashianiek ani zďaleka nevyšiel. A to nielen po obsahovej stránke, ale aj po stránke záujmu divákov.
Podľa HN sledovalo debutový diel v stredu od 21:35 len 109-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je na pomery televízie v tomto atraktívnom vysielacom čase málo.
Tržný podiel približne 10 % bol neporovnateľný s konkurenčnou Farmou, ktorá zaznamenala niečo viac ako 28 %. Ďalších 50-tisíc pozretí zaznamenala Instaqueen vo videoarchíve TV JOJ, za čo môže ďakovať, pravdepodobne, aj interakcii pri príspevkoch na Facebooku, ktoré rozšírili povedomie o obsahu.
Natočená bola zatiaľ len jedna časť, ktorá mala overiť, či Slovákov bude tento formát zaujímať. Aktuálne je na televízii aj samotnej Zuzane Plačkovej, aby vyhodnotili, či má zmysel, aby v natáčaní pokračovať. Zatiaľ sme mali možnosť vidieť, ako influencerka zarábajúca si sociálnymi sieťami zobrala svoje kamarátky do Benátok.
Plačková už na Instagrame priznala aj to, že veľa scén bolo hraných na základe pokynov režiséra, neprirodzenosť však diváci mali možnosť cítiť aj z televíznych obrazoviek. Napríklad vtedy, keď Instaqueen „prekvapila“ svoje tri kamošky výletom, ony však už boli náhodou zbalené.