Spravodajský portál pre modernú generáciu, ktorá sa zaujíma o aktuálne dianie.
Zaujíma ťa aktuálne dianie? Správy z domova aj zo sveta nájdeš na spravodajskom webe. Čítaj reportáže, rozhovory aj komentáre z rôznych oblastí. Sleduj Refresher News, ak chceš byť v obraze.
Kliknutím na tlačidlo ťa presmerujeme na news.refresher.sk
21. augusta 2018 o 16:48
Čas čítania 0:00
Jakub Paulík

Netflix čelí kritike. Reklamy pri sledovaní seriálov sú podľa divákov otravné

FILMY A SERIÁLY NETFLIX
Uložiť Uložené

Ale povedzme si úprimne, kto by mal reklamy v obľube?

Po spustení testovacej facebookovej funkcie Prieskumník si Mark Zuckerberg so svojím tímom u tunajších užívateľov dosť pohoršil. Tento neúspešný experiment sa však vedenie sociálnej siete rozhodlo po určitom čase ukončiť.

Neželané testovanie sa však netýka len Facebooku, ale aj iných spoločností, ako napríklad známeho streamovacieho giganta Netflix. Najnovšie si firma pred seba položila otázku, akým spôsobom divákom odprezentovať odporúčaný obsah.

Preto Netflix najnovšie spustil test, v ktorom vybraným užívateľom počas sledovania ich obľúbených seriálov čas od času pustí upútavku na iný program.

Napriek tomu, že týmto spôsobom spoločnosť propaguje iba svoj pôvodný obsah, takže divákov určite nebude otravovať reklama na prací prášok, užívatelia sa proti neželanej novinke búria.

Väčšina nespokojných divákov si skrátka neželá, aby ich po zaplatení služby otravoval akýkoľvek druh reklamy.

Odporúčané
November na NETFLIXE: Jake Paul vs. Mike Tyson, vianočné klasiky aj nový muzikál so Selenou Gomez November na NETFLIXE: Jake Paul vs. Mike Tyson, vianočné klasiky aj nový muzikál so Selenou Gomez 1. novembra 2024 o 15:20

Netflix sa ale bráni, že tento experiment nebude trvať večne. Navyše, podľa ich vyjadrenia môžete reklamu jednoduchým kliknutím preskočiť (i keď sa našli aj výnimky).

Domov
Zdieľať
Diskusia