Ale povedzme si úprimne, kto by mal reklamy v obľube?
Po spustení testovacej facebookovej funkcie Prieskumník si Mark Zuckerberg so svojím tímom u tunajších užívateľov dosť pohoršil. Tento neúspešný experiment sa však vedenie sociálnej siete rozhodlo po určitom čase ukončiť.
Neželané testovanie sa však netýka len Facebooku, ale aj iných spoločností, ako napríklad známeho streamovacieho giganta Netflix. Najnovšie si firma pred seba položila otázku, akým spôsobom divákom odprezentovať odporúčaný obsah.
Preto Netflix najnovšie spustil test, v ktorom vybraným užívateľom počas sledovania ich obľúbených seriálov čas od času pustí upútavku na iný program.
I love @netflix and have had it for several years! But if they do ads even ones that I can skip, I will cancel my account.
— Hilary Jenkins (@cookiedemander) 18. augusta 2018
Napriek tomu, že týmto spôsobom spoločnosť propaguje iba svoj pôvodný obsah, takže divákov určite nebude otravovať reklama na prací prášok, užívatelia sa proti neželanej novinke búria.
Väčšina nespokojných divákov si skrátka neželá, aby ich po zaplatení služby otravoval akýkoľvek druh reklamy.
Netflix sa ale bráni, že tento experiment nebude trvať večne. Navyše, podľa ich vyjadrenia môžete reklamu jednoduchým kliknutím preskočiť (i keď sa našli aj výnimky).
I will cancel my subscription the instant I see Netflix try this shit. I am not paying to see ads.
— Karl Mediumwood (@KarlSmallwood) 18. augusta 2018
Fuck off. https://t.co/dyAXzft6zV